آخرین اخبار

24. اسفند 1402 - 9:09   |   کد مطلب: 27897
پویش همگانی پاکسازی طبیعت با شعار طبیعت سالم زندگی سالم در شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» در آستانه سال نو و با آغاز سفرهای نوروزی، طرح #استقبال_از_بهار و پاکسازی بخشی از حریم شهر فامنین، صبح امروز با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ادارات و سازمان های شهرستان فامنین پویش همگانی پاکسازی طبیعت با شعار طبیعت سالم، زندگی سالم در شهرستان فامنین برگزار شد.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فامنین بیان داشت: امروزه تولید زباله، رواج داشته و ما باید همواره محیط زیست انسان‌ها و جانوران را پاک نگه داریم.
 
وی عنوان کرد: رها سازی زباله از نوع پلاستیک و غیره در طبیعت موجب به خطر افتادن محیط زیست و خاک شده و گیاهان را با بیماری‌های جدی روبرو می‌کند، پس برای حفظ سلامت همشهریان و حفظ سلامت خودمان از ریختن زباله خود داری کنیم.
 
مهدی تجاره اظهار داشت: توجه به افزایش زباله و تاثیرات مخرب آن‌ها در آلودگی‌ محیط‌های زندگی و زیستی، گردشگاه‌ها و سایر نقاط اطلاع رسانی و آگاهی مردم نسبت به پاکی محیط زیست به افزایش دهیم.
 
وی در پایان اضافه کرد: امید است بتوانیم با تبلیغ فرهنگ محیط زیست سالم گام‌هایی را درجهت نگهداری و زیباسازی محیط زیست با رعایت امانتداری برای نسل‌های آیندگان خود برداریم.
شایان ذکر است:حضور رئیس محترم شورای اسلامی شهرستان، شهردار محترم و پرسنل شهرداری، پرسنل اداره حفاظت محیط زیست، اداره منابع طبیعی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین باعث دلگرمی شد.

انتهای خبر/ح
 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار