آخرین اخبار

8. فروردين 1403 - 14:29   |   کد مطلب: 27957
رسانه اصلاح طلب انصاف نیوز ، در یادداشتی با تیتر «گناه استر و مردخای چیست» تلاش کرده است تا با ادبیاتی نزدیک به رسانه‌های اصلی رژیم جعلی و حرامزاده صهیونیستی، حرکت خودجوش و مردمی همدانی‌ها در ساعات پایانی پنجم فروردین امسال را محکوم کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین»؛ رسانه اصلاح طلب انصاف نیوز ، در یادداشتی با تیتر «گناه استر و مردخای چیست» تلاش کرده است تا با ادبیاتی نزدیک به رسانه های اصلی رژیم جعلی و حرامزاده صهیونیستی ، حرکت خودجوش و مردمی همدانی ها در ساعات پایانی پنجم فروردین امسال را تخطئه و محکوم کند.
اینکه صدای رژیم صهیونیستی از برخی رسانه های دارای خط و مشی خاص به گوش برسد ، چیز تازه ای نیست و در سال های گذشته هم به کرات شاهد آن بوده ایم.
در این یادداشت کوتاه ، به همه موارد مطرح شده در آن رسانه ، پاسخ خواهیم داد.

سوال کرده است که گناه استر و مردخای چیست که قرن ها پیش فوت کرده و در میدان مرکزی همدان دفن شده است و اکنون مکان مقدس یهودیان است ؟
پاسخ این سوال از خود سوال شروع می شود که استر و مردخای در قرن های گذشته چه کار مهمی برای یهودیان ( شما بخوانید صهیونیستها) کرده اند که پس از بیت المقدس ، دومین مکان مقدس آنها شده است.

کتاب عهد عتیق (استر) پاسخ این سوال را به روشنی داده است .

قتل عام قریب ۷۵هزار نفر نخبه ایرانی به بهانه یهود ستیزی!

در عصر خشایارشاه هخامنشی ، طی توطئه ای حساب شده ، استر همخوابه شاه شده و پس از نفوذ حساب شده ، مجوز قتل عام دشمنان یهود را برای سه روز از پادشاه می گیرد و به اعتراف خودشان بیش از ۷۰ هزار ایرانی در یک نسل کشی آشکار ، قتل عام می شوند.

تا اینجا دلیل مقدس بودن قبر استر و عمویش مردخای برای صهیونیست ها ، روشن می شود.

و اما جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.

تا اینجا گوشه ای از نسل کشی تاریخی ایرانی ها توسط صهیونیست ، را بیان کردیم . حال تجمع یکشنبه ۵ فروردین امسال مقابل مقبره استر و مردخای چه بود ؟
در واکنشی طبیعی به نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم غزه و تجاوز به نوامیس مسلمانان در این منطقه ، همدانی ها خودجوش و کاملا مردمی جلوی مقبره استر جمع شدند و رسما نسل کشی های انجام شده در طول تاریخ را محکوم کردند ، نسل کشی ایرانیان از زمان هخامنشیان تا عصر حاضر و مردم غزه . نسل کشی هایی که تفکر کثیف صهیونیست، پشت آن قرار دارد.

نکته جالب در این تجمع، آرامش و تمدن و فرهنگ بالای شرکت کنندگان مردمی بود که در کمال آرامش و بدون کوچکترین تعرض به بنا یا درگیری ،پیام صریح خود را اعلام کردند . مخاطب اصلی پیام هم در چند روز گذشته تلاش کرده است با واکنش های عصبی و کوچک نمایی، از مسئولیت خود فرار کند.

تکلیف صهیونیست ها که روشن است ، جای آن دارد امثال رسانه هایی مثل انصاف نیوز ، پاسخ دهند که دلیل همگرایی و شباهت مطالبشان با رسانه های رژیم جعلی و حرامزاده چیست ؟

یادآوری می کنم که زمانی نخست وزیر آن رژیم جعلی ، برخی از اصلاح طلبان را سرمایه اصلی آن رژیم در ایران ، خوانده بود.

اگر این باشد، جا دارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخ دهد که چرا از امکانات رسانه ای و مجوزهای این وزارت خانه در راستای منافع رژیم صهیونیستی ، استفاده می شود ؟

پیشنهاد شفاف نویسنده، نصب المان ها و نمادهای روایت کننده از جنایت های تاریخی تفکر صهیونیست در محل مقبره استر و مردخای است تا کسانی که از این مکان بازدید می کنند ، با واقعیت های تاریخی آشنا شوند . کاری که مدتهاست زمین مانده و انتظار می رود اداره کل میراث فرهنگی استان در تعامل با نهادهای فرهنگی آنرا انجام دهند.

————————————-

حسین ربیعی ، کارشناس رسانه

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار