آخرین اخبار

28. اسفند 1402 - 19:36   |   کد مطلب: 27923
دنیا در سال قبل از ۱۴۰۱ و بعد ۱۴۰۱ آن متفاوت بوده است؟ رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اشاره به این داشتند که در دل یک پیچ تاریخی مهم در حال حرکت هستیم، دنیا در حال تغییر بزرگ و اساسی بوده و ما باید به این تغییرات آگاه و مسلط باشیم.

یادداشت

دنیا در سال قبل از ۱۴۰۱ و بعد ۱۴۰۱ آن متفاوت بوده است؟
رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اشاره به این داشتند که در دل یک پیچ تاریخی مهم در حال حرکت هستیم، دنیا در حال تغییر بزرگ و اساسی بوده و ما باید به این تغییرات آگاه و مسلط باشیم.

پس دنیا در حال تحول بوده و ما هم در این تغییر سهم خواهیم داشت، چون رهبر انقلاب در جمع مداحان کشوری این بیانیه رو اعلام کردند؛ یعنی اینکه از کرسی و تریبون استفاده کنید و مردم را آگاه سازید.

همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب هم اشاره داشتند؛ ما نزدیک قله هستیم و بعد از ۴۵ سال تلاش و مقاومت باید به آن برسیم.

پس این تحول چیست؟ قدرت از غرب به شرق درحال انتقال است یعنی آمریکا و همدستان آن رو به زوال هستند.

همانطور که بایدن هم گفته است؛ در دو سال آینده خبرهای بزرگی به گوش می‌رسد، طوری سهم هر کشوری رقم خواهد خورد که کدام یک از کشورها مدعی هستند؟ آنان که قدرت بیشتری در دست دارند، مانند کشور ایران.

اگر نقشه پایگاه‌های نظامی آمریکا را چک کنیم متوجه می‌شویم که تعداد زیادی پایگاه نظامی در اطراف ایران قرار گرفته است این بدلیل ترس از قدرتمند شدن کشور ایران است ولی در اطراف کشور چین پایگاه نظامی آمریکا را کمتر است، متفکرین غربی از سال‌ها قبل پیش‌بینی کردند که ایران تبدیل به یک چالش بسیار قوی برای دنیا و غرب خواهد شد.

همین‌طور خبر دارید، در داخل کشور از بهمن‌ماه ۱۴۰۱ شروع شد، طراحی بسیار پیچیده وجود داشت و چند خط را باهم دشمن پیگیری می‌کرد که عبارتند از:

خط اول؛ مسموم سازی یا بهتر بگم حمله شیمیایی به مدارس! مخصوصا دخترانه که صحبت از نسل کشی و کودک کشی بود، در کنار مرگ مهسا امینی و رفرندوم برای بعد از نسل کشی.
هدف از این قضیه چی بود؟ دخالت نظامی بین الملل به کشور ما بود که اگر نسل کشی در هر کشوری اتفاق بیفتد جامعه بین الملل وارد می‌شود و دخالت می‌کند.

خط دوم: ترور فزآینده نیروی‌های امنیتی بود و طبق آمارهای اعلامی بیش از دو برابر افزایش نسبت به سال‌های قبل داشته است، هدف از ترور این بود که نیروی‌های نظامی و انتظامی دلسرد شوند یعنی ايجاد دوگانگی در بین نیروها که قبلا در بین نیروهای سوریه انجام شده و جواب داده بود، مثلا بعضی از نیروها وابسته هستند و بعضی آزاد، عموم مردم به اين جریان‌ها آگاه نمی‌شدند، چرا که مایه آشفتگی در بین آنان می‌شد.

خط سوم: اقدامات ایضایی در مرکز صنایع پتروشیمی و مادر کشورمان ایران اسلامی بود. که بیش از ۱۵۰ مورد خراب‌کاری بزرگ در کشور به صنایع مادر و پتروشیمی وارد کردند.

خط چهارم: جریان‌سازی در دانشگاه‌ها برای اغتشاشات مانند اساتید دانشگاه آزاد که بازخرید شوند و به قرار دادی و ترمی تبدیل شده یعنی استاد مدعو نداشته باشیم.

خط پنجم: مهسا امینی دیگر بیماری و به کما رفتن آرمیتا گراوند که در مترو اتفاق افتاده بود، چون مترو برای جابجایی جمعیت عظیم از مردم پایتخت بکار برده می‌شود.

پس آنها با جنگ ترکیبی و شناختی وارد میدان شده بودند و می‌خواستند ایجاد تشنج در داخل کشور انجام بدهند و همزمان سلاح سرد و گرم به داخل کشور قاچاق می‌کردند،
تا سلاح سرد مانند باتون و شوکر کشنده بر علیه مردم استفاده شود.

پس این اقدامات برای این بود که کشوری که مدعی قدرت است را تضعیف کنند و از قله دور سازند، پس در برنامه انتخابات هم عملیات داشتند!

عملیات ۷ اکتبر باعث شد و نتوانستند ۵ خط قبلی که ذکر شد را به هم برسانند و تمرکز آنها در انتخابات ۱۴۰۲ بهم ریخت، در ضمن طبق تحقیقات انجام شده مشارکت در انتخابات کشورها اغلب پایین است مانند اسلواکی ۲۲ درصد، انگلستان ۳۳ درصد، فنلاند ۳۷ درصد هلند ۴۳ درصد، البته کشور آلمان و بلژیک و ترکیه بیشتر از ۶۰ در ثصد گزارش شده چرا که اگر کسی رای ندهد جریمه می‌شوند.

پس تمرکز بر روی انتخابات مردم ایران بود تا مشارکت حداقلی شود و نیروهای انقلابی رای کمتری را بیاورند یا به سمت نرسند.

طبق آمار قبل از انتخابات ۲۰۰ مورد حمله سایبری بر علیه ایران شد که ضربه‌های زیاد به زیر ساخت کشور وارد کرد؛ از جمله نوسانات دلار، اتومبیل و کوروش کمپانی و ... که نشان از حجمه سنگین علیه انتخابات کشور ایران بود. انتخابات ایران با مشارکت ۴۱ درصد انجام شد.

طبق اسناد موجود در کشور اوایل انقلاب ۹۸ درصد برای انتخابات مجلس مردم رای داده‌اند، اما میانگین ما تا الان ۵۴/۰۸ درصد بود، که دشمن برای ما در این انتخابات مشارکت ۱۰ الی ۲۷ درصدی در مجله گاردین اعلام و پایه ریزی کرده بود.

رهبر معظم انقلاب با زود هنگام و با بصیرت در این دوره از انتخابات ورود کردند و از لحاظ تمدنی و اسلامی به انتخابات نگاه کردند و دشمنان کشور را با قدرت به چالش جدی روبرو کردند.

پس ما دو جنبه را باید لحاظ کنیم؛ اول اشتباه محاسباتی نداشته در مورد دشمن نداشته باشیم و دوم قدرت‌مان افزایش دهیم، قدرت استراتژیک ما باید ۵/۲ برابر و یا بیشتر شود، مثلا از لحاظ برد موشکی به ۵ هزار کیلومتر برسانیم.

در داخل کشور هم نباید اجازه فعالیت به دشمن را ندهیم، مثلا مترو در زیر زمین بوده و کوچکترین ناامنی در مترو باعث اثرات مخرب ‌می‌شود و مردم به اجبار برای جابجایی از وسایل نقلیه روی زمینی استفاده می‌کنند و جمعیت در روی زمین افزایش پیدا کرده و اغتشاشات شعله ورتر می‌شود، هواسمان جمع باشد و از لحاظ معیشتی برای مردم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

پس اگر ما مسائل را خوب شناسایی و کنترل کنیم چرخش و انتقال قدرت برای کشور ما پر برکت خواهد بود و آینده روشنی برای ایران اسلامی نمایان می‌شود.

انتهای خبر/حسینی.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار