آخرین اخبار

30. آبان 1402 - 20:19   |   کد مطلب: 27453
«اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کُمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکت های سازنده این کشور لنگ است.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) پدیده‌های بزرگی همچون بسیج مستضعفان را به جهان عرضه کرد که ضمن اثبات مردمی بودن نظام و اتکای انقلاب به مردم، پایه‌گذار فرهنگ مقاومت و پایداری شد.
الگوبرداری کشورها از فرهنگ مقاومت به ویژه در برابر تروریست‌ها و استکبار جهانی و شکل‌گیری بسیج‌های مردمی در این کشورها تفکر بسیج را در جهان پویا و در حال گسترش و نفوذ نشان می‌دهد.
تفکر بسیجی در گام دوم انقلاب خدمت بی‌منت به مردم و ترویج روحیه بسیجی و گسترش گفتمان مقاومت و پایداری است.
امروز تفکر مقاومت در جهان توانسته ملت‌های آزاده را همراه مقاومت فلسطین کرده و رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از گذشته رسوا کند.
همچنین تفکر بسیجی و حضور بسیجیان در میدان خنثی کننده توطئه‌های دشمنان به ویژه در دامن زدن به اغتشاشات و گرو‌‌کشی های خیابانی است و نهاد و تفکر بسیج پویاتر از هر زمان در خدمت انقلاب و مردم انقلابی است.
با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان بسیج و تاکید بر ارزش‌های این نهاد مقدس از محبت اهل بیت و اخلاص در عمل تا حمایت از مظلوم، فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان به ویژه بسیجیان مخلص شهرستان فامنین و برادر ارجمندم جناب آقای ربانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تبریک گفته و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای خبر/ ح
 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار