آخرین اخبار

29. مهر 1402 - 11:51   |   کد مطلب: 27285
در این مجال قصد داریم تا با مروری مختصر و اجمالی بر وصیت‌نامه‌های شهیدان، یاد و خاطرشان را زنده نگاه داریم.

به گزارش آوای فامنین؛ در وصیت‌نامه شهید محمد غفاری آمده است: راه ما چیزی جز پیروی از ولایت فقیه به حق نیست و چشم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و از آن پشتیبانی کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و درود بر امام عزیز حضرت آیت الله خامنه ای و بر شما عزیزان و شهدا و خانواده‌ی شهدا «الذین آمنوا یقاتلون فى سبیل الله و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا».

آنها که اهل ایمانند در راه خدا و کافران در راه طاغوت جهاد می‌کنند. پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا مکر شیطان ضعیف است. (نساء، آیه‌ی۷۶)

وصیتم پیامی است به امت و ملتی که نایب بقیه الله (عج) آنان را ملت معجزه آسای قرآن می‌نامد، بر خلقی است که مشتاقانه و جانانه از جان و مال خویش در راه خدای می گذرند.

بر عزیزانی که عزیز پرور هستند و فرزندان گرامی خویش را به جهت آزادی و استقلال و اقتدار کشور اسلامی و انقلاب فدا میکنند. مردمی که ایثار گرند و اهدا می کنند هر آنچه در توان دارند.

و به شما که اکنون به وصیتم گوش فرامی‌دهید سخنم چنین خلاصه می‌شود راه ما چیزی جز پیروی از ولایت فقیه به حق نیست و چشم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و از آن پشتیبانی کنید.

گفته‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای عزیز را با جان و دل گوش کنید و به آن عمل کنید که اگر در این راه قرار بگیرید به حمد خدا سعادتمند و روسفید خواهید بود.

از همه ی ملت و مسئولان عزیز و بزرگوار می‌خواهم که در هر پست و مقامی هستند حداکثر تلاش و سعی خود را برای پیشرفت این انقلاب و میهن عزیز انجام دهند و هرگز در کشور امام زمان (عج)، اجازه ی خطا و کج روی به منافقین و احزاب و گروه‌های بی ولایت ندهند تا چراغ سبزی برای دشمنان داخلی و خارجی ما شود.

از پدر و مادر عزیز و گرامی طلب بخشش می‌کنم هر چند که آنها را در این دوران بسیار اذیت کردم از برادرم و خواهرم خواستار پیروی از راه ولایت و اهل بیت اسلام هستم.

همسر گرامی و بزرگوار مرا ببخش و حلال کن که در این مدت مایه ی آرامش شما نبودم از همه برادران و خواهران و دوستان عزیز طلب حلالیت می کنم .

بدانید امروز جسد خون آلود ما فدای راهمان شده است. جسم من راحت آرمیده است، روح من از شما گریه و شیون نمی‌خواهد. انتظارم چنین است که سلاح به زمین افتاده‌ام را بردارید و همیشه از ولایت فقیه و کشور انقلاب اسلامی علیه باطل دفاع کنید و من خدا را شکر می‌کنم که مرا شامل آیه ی شریفه ۲۰۷ سوره ی بقره کرد: «و بعضی از مردم از جان خود در راه رضای خدا در گذرند و خدا با چنین بندگان رئوف و مهربان است» دوستانم من سلام شما را به شهدا خواهم رساند و از ایثار و از خود گذشتگی شماها برای آنها سخن خواهم گفت و به آنها می‌گویم که شما تعهد کرده‌اید تا آخر قطره های خون خود نبرد حق علیه باطل و پیروی از اسلام و ولایت را ادامه خواهید داد والسلام علیکم.

یا سیدالشهدا(ع) قسم به مادر پهلو شکسته ات من پاسدار را که متعلق به تو هستم طوری وارد قیامت کن که مایه‌ی شرمندگی شما نشوم.

بار الها از تقصیرات من بگذر و مرا عفو کن و پاکیزه بپذیر. شهید غفاری درعملیات علیه گروهک پژاگ در شهریور سال ۹۰ همراه باگروهی از یگان صابرین درشمال غرب شهید شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار