آخرین اخبار

25. مرداد 1402 - 14:39   |   کد مطلب: 27099
دکتر حسن کربلایی در یادداشتی نوشت:
صدا و سیمای جمهوری اسلامی؛ رسانه جمهوری اسلامی است
رسانه نظام دینی، نظام اسلامی، رسانه انقلاب اسلامی مردم ایران، رسانه ملّی و در این رسانه آیا جز ایرانیان باورمند به دین الهی اسلام و پایبندان و وفاداران انقلاب اسلامی و دغدغه‌مندان انقلابی می‌توانند چرخ رسانه‌ای حاکمیتی و اسلامی و انقلابی را بچرخانند؟!

صدا و سیمای جمهوری اسلامی؛ رسانه جمهوری اسلامی است. رسانه نظام دینی، نظام اسلامی، رسانه انقلاب اسلامی مردم ایران، رسانه ملّی و در این رسانه آیا جز ایرانیان باورمند به دین الهی اسلام و پایبندان و وفاداران انقلاب اسلامی و دغدغه‌مندان انقلابی می‌توانند چرخ رسانه‌ای حاکمیتی و اسلامی و انقلابی را بچرخانند؟!
برخی از همین جماعت سلبریتی و چی چی ریتی، باز هوس بازگشتن به همان رسانه‌ای را دارند که تحریم‌اش کردند و متهم‌اش کردند.‌ این هوس اگر بخشی از سناریوی فرصت‌طلبی و نفوذ نیست، پس چیست؟

رضا رشیدپور بار‌ها غیرقابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده است، چرا باید دوباره هدف اعتماد قرار گیرد؟! او کیست و چه آورده‌ای برای رسانه و نظام دارد؟! او همانی است که از قاتل داعشی درویشی سه پلیس جوان حمایت کرد.

رشیدپور همانی است که می‌گفت کلاهش جام جم بیافتد برنمی‌گردد تا بردارد. این شخص، همانی است که کوچک‌ترین واکنشی به شهادت مدافعان امنیت در فتنه ۱۴۰۱ نداشت. حالا این فرد توبه کرده است؟! زهی خیال باطل!

انتهای خبر / .

انتهای‌ خبر/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار