آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1392 - 19:36   |   کد مطلب: 1166
اختلافات اخیر در تیم ملی وزنه برداری به اوج خود رسیده اما همچنان مسئولان فدراسیون با سکوتشان این موضوع را مدیریت می کنند!

862744f1-3d8b-4a4d-b7a4-206ca5811008

شاید دیگر غیرورزشی ها هم در روزهای اخیر مصاحبه های تند کوروش باقری و ملی پوشان وزنه برداری را علیه یکدیگر خوانده یا شنیده باشند که این اختلافات چهارشنبه شب در رسانه مهمی به نام صداوسیما متاسفانه به اوجش رسید و شاهد از بین رفتن احترام استاد و شاگردی بودیم.
داستان از آنجا شروع شد که کوروش باقری ملی پوشان المپیکی را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد و آنها هم که مدتها با این مربی کار کرده بودند و همیشه در پاسخ رسانه ها به عملکرد باقری "به به و چه چه" می کردند، حالا تازه ماهها پس از المپیک یادشان افتاده که این سرمربی رفتار خوبی ندارد و اگر هم دعوت شوند با او کار نمی کنند.
با فرض اینکه صحبتهای وزنه برداران در مورد رفتار باقری درست باشد، باز هم در جدال مربی و بازیکن باید حق را به باقری داد (البته نویسنده هم توهین و یا رفتار ناشایست مربی با بازیکنان را تایید نمی کند) و البته اعتراض به این موضوع هم راه خودش را دارد.
۲ طرف این اختلاف را که کنار بگذاریم باید ۲ عامل اصلی را به عنوان مقصران دامنه دار شدن این حاشیه ها معرفی کنیم:

۱- فدراسیون وزنه برداری است که مشخص نیست مدیر روابط عمومی و در مقام بالاتر رئیس آن در فکری چه هستند که خیلی راحت اجازه می دهند بهداد سلیمی و کوروش باقری در این شرایط در یک برنامه تلویزیونی رودرو شوند و اینطور از خجالت یکدیگر در آیند و البته قبل تر از آن هم شخص حسین رضازاده واکنش جدی را به این مصاحبه ها نشان نداد.

۲- برنامه وقت اضافه که به خاطر مطرح شدنش نباید دست به هر کاری بزند. وقتی به راحتی می توان پیش بینی چنین رفتاری را از مهمانان داشت چرا باید آنها را رودرروی یکدیگر قرار داد؟! و در مرحله دوم هم مجری این برنامه اصلا نتوانست برنامه را کنترل کند و فقط نظاره گر دعوای کوروش باقری و بهداد سلیمی بود که کم مانده بود درگیری فیزیکی پیدا کنند.
حال که این اتفاقات رخ داده، هنوز هم دیر نشده و اگر مسئولان فدراسیون خیلی زود این مساله را ختم به خیر نکنند قطعا با این وضعیت وزنه برداری کشورمان که تازه به اوج رسیده بود، به بیراهه می رود.

منبع:ایپنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار