آخرین اخبار

18. اسفند 1392 - 10:23   |   کد مطلب: 7943
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از توزیع میوه شب عید از 24 اسفند خبر داد.

سعید سیاری با بیان اینکه در آستانه سال نو تدابیر لازم برای بازرسی از بازار انجام شده است، افزود: تمام بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان مجامع امور صنفی در این زمینه فعال هستند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شاهد برگزاری نمایشگاه بهاره در اکثر شهرستان‌های استان هستیم که کار بازرسی مستمر بر روند کار غرفه‌داران نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بازه زمانی تشدید بازرسی و نظارت بر بازار را از 15 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال آتی دانست.

وی با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را به ستاد خبری 124 اعلام کنند، تأکید کرد: در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به شکایات اقدام می‌شود.

سیاری در بخش دیگری از سخنانش بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش را بخشی از اقدامات معاونت نظارت و بازرسی سازمان دانست.

وی ادامه داد: نظارت بر بازار شیرینی، شکلات و آجیل، مبلمان، پرده، طلا و در مرحله بعد کالاهایی چون پرده، مبلمان و طلا و بلیت‌‌های هواپیمایی و ناوگان حمل و نقل بین شهری نیز در حال انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان سخنانش گفت: به منظور تنظیم بازار در شب عید، پرتقال و سیب به میزان لازم خریداری شده و کار توزیع آن از 24 اسفند آغاز می‌شود.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار