آخرین اخبار

3. خرداد 1403 - 12:35   |   کد مطلب: 28369
امام جمعه موقت فامنین گفت: توفیقات و عدم توفیقات یک مسئول ارتباط مستقیم با اخلاق دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» در جلسه اخلاق مدیران با حضور سید روح الله حسینی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین نقوی امام جمعه موقت و مسئولین ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهر فامنین برگزار شد.

فرماندار فامنین در این برنامه با یادآوری حماسه سوم خرداد گفت: این ایام فرصت خوبی است تا بیشتر به خصوصیات اخلاقی شهدا توجه کنیم.

سید روح‌الله حسینی افزود: شهدا قبل از شهادت ویژگی های خاصی دارند و این ویژگی‌ها باعث می شود خدا آنها را گلچین کند.

وی ادامه داد: شهدا اهل رعایت و دقت هستند و اهل دنیا نیستند و در صورت پذیرش مسئولیت، این عزیزان به آن مسئولیت آبرو داده‌اند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: ما مسئولین زیادی داشتیم که به شهادت رسیدند و دو رئیس جمهور ما جاودانه شدند شهید رجایی که مدت خدمت ایشان بسیار کوتاه بود.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی نیز دوران کوتاهی مسئولیت داشتند ولی جاودانه شد چون برای رضای خدا کار می کرد و دلبسته دنیا نبود.

فرماندار فامنین اظهار داشت: ویژگی‌های ایشان در خدمت به مردم باید برای ما به عنوان یک شاخص و الگو باشد و چه خوب است از این ویژگی ها بهره ببریم.

حسینی بیان داشت: شهادت شهید رئیسی عظمت و جایگاه ایشان را بیشتر به مردم معرفی کرد زیرا آیت الله رئیسی یک باب جدید برای خدمت صادقانه ایجاد کردند و ایشان باید برای ما الگو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی امام جمعه موقت نیز در جلسه اخلاق مدیران طی سخنانی گفت: مجموعه اخلاق مجموعه بسیار وسیعی است و در حوزه ارتباط با جامعه مسئولین که خدمت‌رسانی می‌کنند کارشان در بحث اخلاق بسیار مهم است.

وی افزود: در دو جا بحث اخلاق تاثیر گذار است اول در خانه و دوم در اجتماع و کسی که مسئولیت اجتماعی دارد کارش حساس‌تر است.

امام جمعه موقت فامنین ادامه داد: می‌شود گفت توفیقات و عدم توفیقات یک مسئول در کار خودش ارتباط مستقیم با اخلاق دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقوی اضافه کرد: کسی که تربیت اخلاقی و قرآنی نداشته باشد نمی‌تواند یک خدمتگذار تراز انقلاب باشد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار