آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1403 - 17:53   |   کد مطلب: 28306
معاون هماهنگ کننده سپاه همدان گفت: دشمنان ایران اسلامی از پیشرفت کشور در زمان تحریم عصبانی هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» کامران کریمی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری گرامیداشت سردار شهید حاج‌تقی بهمنی شهید سال استان همدان و شهدای گرانقدر قراویز در ارتفاعات منطقه این برگزار شد، افزود: شما زائران و خانواده‌های عزیز زینت بخش این محفل سراسر معنوی هستید، با صبر، استقامت، ایمان، جهاد در راه حق و شهادت طلبی از کشور دفاع کردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین استان همدان در قدمگاه شهیدان همدان ضمن اشاره به عملیات وعده صادق که همینه پوشالی اسرائیل را در هم شکست، گفت: امروز برای ما مشخص است که با یک دشمن درمانده و عصبانی روبرو هستیم، کشوری که بعد از انقلاب اسلامی چه نقشه‌های برای ما کشیده و اجرا کرده است.

وی بیان داشت: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی، دارویی و غیره می‌خواهند کشور ما راه متوقف کنند، دشمن ما از این عصبانی که در مدت تحریم توانستیم ماهواره پرتاپ کنیم، پالایشگاه بسازیم، پهبادهای برای انهدام دشمن بسازیم، موشک‌های نقطه زن و هایپرسونیک بسازیم که هدف این موشک‌ها ۵۷ پایگاه نظامی آمریکا در اطراف ایران می‌توانند باشد، از این عصبانی است که هر میز مذاکره که در منطقه خاورمیانه وجود دارد یک سمت آن کشور ایران بوده و نقش تعیین کننده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان اضافه کرد: کشور ما در جنگ تحمیلی همان کشوری بود که قدرت ساخت سیم خاردار را نداشت و به حول قوه الهی الان قدرت ساخت موشک‌ها و پهبادهای رادار گریز و دور برد را دارد.

کامران کریمی تصریح کرد: عصبانیت دشمن از این موضوع پیشرفت ما است و دشمن دست بردار نیست و در حال پایه‌ریزی جنگ ترکیبی و هیبریدی است تا از لحاظ اطلاعاتی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی و ...ضربه وارد کند.

وی با اشاره به بستر فضای مجازی به فضای شوم ادامه داد: فضای مجازی با اهرم‌های جنگی دروغ پردازی، سیاه نمایی، تحریم و تکنیک‌های دیگر... توانسته به افکار جوانان ما خدشه وارد کند.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: گستره و شدت این جنگ ترکیبی به حدی پیشرفته است که سیاه را به جای سفید، جلاد را بجای شهید، جا می‌زند، اگر می‌خواهیم این جنگ را پیروز شویم باید به مردم و پیشکسوتان و تجربیات آنان اعتماد کنیم.

کریمی در پایان متذکر شد بهترین راه بصیرت افزایی حرکت در مسیر رهبری بوده و فصل الخطاب همه امورات ما فرمایشات و فرماندهی رهبر معظم انقلاب هست.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار