آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1403 - 12:44   |   کد مطلب: 28261
فرماندار فامنین گفت: شوراها برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند و مشورت از سنت‌های حسنه اسلام است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی به همراه امام جمعه شهرستان فامنین با حضور در صحن شورای شهر فامنین، ضمن تبریک روز شوراها، انتخاب شورای شهر فامنین به عنوان شورای نمونه استان را ارزشنمد دانست.

فرماندار فامنین افزود: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی، شورا‌ها در سطوح مختلف هستند و این مجموعه مبارک می‌تواند مشارکت مردم در تمام حوزه‌ها را افزایش دهد و در امور مرتبط مؤثر است.

وی ادامه داد: مشورت از سنت‌های حسنه اسلام است، توسط شورا در جامعه نهادینه و پیاده‌سازی شده است، چرا که در روستاها یک شورای موفق چه اندازه می‌تواند، تاثیرگذار بوده و به وضوح دیده می‌شود. 

سید روح‌الله حسینی با تقدیر از نگاه ویژه و حمایت‌های به دریغ سفر استاندار به شهرستان، خاطرنشان کرد: امروز در مجموعه شهرستان با هماهنگی و بهره‌گیری از فرهنگ جهادی، رشد و تعالی و خدمات خوبی به مردم ارائه شده و به عنوان نمونه در سطوح مختلف شوراها، اعضای  وشورای موثری برای شهرتوسط مردم انتخاب گردیده‌  و خدمات خوبی در سطح شهرستان در دست اقدام قرار گرفته است.
 
وی با تقدیراز زحمات  شبانه‌روزی شهرداری فامنین و  شورای شهر، اظهار داشت: این دوره از شورا، مسئولیت پذیری شورای شهر، اقدامات و تصمیمات اثر گذاری در سطح شهر ملاحظه شده است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار