آخرین اخبار

26. فروردين 1403 - 23:11   |   کد مطلب: 28133
شب گذشته کشور ایران در عملیات انتقام جویانه نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم غاصب صهیونیستی با عملیات ترکیبی چند جانبه با موشک‌ها و پهبادها پر قدرت به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند

این عملیات با بازتاب گسترده در مطبوعات کشورهای مختلف جهان همراه شد و شبکه‌های خبری از نیمه شب طی خبرهای فوری خود گزارش دادند که کشور ایران مراکز نظامی رژیم غاصب و کودک را به مورد هدف مستقیم قرار داده است.

شبکه‌های خبری کشورهای مختلف با قطع برنامه‌های خود گزارش‌های منبی پاسخ انتقام جویانه ایران از اسرائیل دادند که جواب حمله اسرائیل به مکان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه پایتخت دمشق، ایران با شلیک صدها پهباد و موشک‌های نقطه زن به هدف‌های از پیش تعیین شده در خاک رژیم اشغالی و صهیونیستی را مورد اصابت قرار داد.

طبق گزارش‌های منتشر شده: نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مستقیماً دست به عملیات نظامی علیه اسرائیل زده است هر چند حامیان رژیم صهیونیستی هم نتوانستند در مقابل پیش عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقاومت کنند و گنبد آهنین آنها جوابگوی موشک‌ها و پهبادهای نقطه زن متخصصان ایرانی نبود.

در این بین، امروز به جمع مردم داخل شهر فامنین رفتیم تا در این جشن و احساس غرور با مردم شریک باشیم: مردم ولایت‌مدار شهرستان و شهر فامنین همزمان با اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران در جلوی مغازه‌های خود اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی با پخش شیرینی و شکلات برای عابرین در پیاده‌روها کرده و شروع به تعریف و تحلیل موفقیت کشور و نیروی سپاه پاسداران کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» یکی مغازه داران ولایی شهر فامنین هنگام با پخش شکلات در پیاده‌رو عابر گفت: خدا رو شکر می‌کنم که انتقام کودکان غزه را از رژیم غاصب و اشغالگر گرفیتم. من و خانواده‌ام احساس غرور برای کشور و افتخار برای مردم عزیزمان می‌کنیم چرا که شب جلو تلویزیون با شبکه خبر همراه بودم و اخبارها را رصد می‌کردم.
وی گفت: از دست اندرکاران و نیروهای کشوری و لشکری بابت انتقام مردم فلسطین تشکر می‌کنیم چرا که کودکان و مردم غزه و فلسطین از این عملیات خوشحال می‌شوند و دست نیروهای سپاه را می بوسیم خداوند پشت وپناه آنها باشد. ان‌شاءالله

همسایه این صاحب مغازه از مغازه کوچک خود بیرون آمد و با معرفی خود به عنوان معلم باز نسشته گفت: حمله مقتدرانه سپاه در شب گذشته وعد صادق بود و پاسخ سختی به جنایت رژیم اشغالگر داد این پاسخ تلافی‌جویانه روحیه مردم را بالا برده و افکار پریشان مردم را نسبت به کودکان و زنان فلسطینی آرام‌تر می‌کند.

چند مغازه آن طرف‌تر مرد سالمندی با پخش شکلات به دانش‌آموزان که از مدرسه به خانه خود میرفتند، افزود: مردم بدانند کشور ایران در حمله دیشب خود انتقام خون سردار سلیمانی، سردار زاهدی و یارانش را از اسرائیل غاصب گرفت و آنها جرات ندارند به خانه‌هایشان برگردن دد چون موشک‌های سردارتهرانی مقدم دقیق است و آه دشمن را بالا می‌برد.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» گفت: کشور ایران درچند روز گذشته چندین بار اسرائیل را به تلافی حمله هوایی به ساختمان کنسولگری خود در سوریه تهدید کرد و این عملیات تلافی جویانه سپاه پاسداران اسلامی ایران قریب الوقوع بود چرا که فقط نیروهای نظامی رژیم اشغالگر را مورد اصابت موشک و پهباد قرار داد .

در خیابان اصلی شهر که با نام امام خمینی رحمت الله علیه مزین است به یک آقا با کت وشلوار برخوردیم که از بانک ملی در حال بیرون آمدن بود و درجواب سئوال دستاورد حمله موشکی کشورمان ایران به اسرائیل را این طور پاسخ داد: کشور قدرتمند ایران دیشب دست به یک عملیات بی سابقه موشکی و پهبادی علیه اسرائیل زد و طی آن فروندها موشک و پهپاد از جای جای خاک ایران اسلامی علیه هدف‌های در اسرائیل و مراکز نظامی آنان شلیک شد.

وی ادامه داد: به گفته خبرگزاری‌ها موشک‌های بالستیک ایران به مواضع نظامی اسرائیل برخورد کرده و باعث خسارات جبران ناپذیری به نظامیان و مراکز نظامیان آنان وارد شده است.

در پایان ضمن قدردانی از نیروهای نظامی کشور که امنیت و آرامش را برای مردم این خاک به ارمفان آورده‌اند، بیان داشت: قدرت موشکی و پهبادی کشور ایران در دنیا نمونه ندارد و این فقط جزیی از آن بود و دشمنان ایران بدانند اگر بار دیگر دست بهجنایت علیه ایران بزنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار