آخرین اخبار

25. فروردين 1403 - 12:46   |   کد مطلب: 28114
گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه نیروهای عمر القاسم در پاسخ به جنایات اشغالگران، «سدیروت» و شهرک‌های اطراف نوار غزه را با رگبار موشکی بمباران کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل ازرسانه‌های عبری زبان، همزمان هشت موشک از غزه به سمت سدیروت شلیک شد و صدای آژیر خطر به صدا درآمد.

این در حالی است که مقاومت فلسطین به نبرد «طوفان الاقصی» در پاسخ به تجاوز بیش از ۶ ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه می‌دهد، با نیروهای متجاوز ارتش اشغالگر مقابله کرده و آنها را در مناطق پیشروی و درگیری هدف قرار می‌دهد.

روز جمعه نیروهای شهید عمر القاسم به همراه گردان‌های القدس از هدف قرار دادن محل تمرکز نظامیان اشغالگر در منطقه شیخ عجلین در جنوب شهر غزه با موشک‌های کوتاه برد خبر دادند.

در این راستا روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که آژیر خطر در سدیروت و شهرک‌های بایاف و پینر عام، در منطقه غلاف غزه به صدا درآمد.

اما گردان‌های شهدای الاقصی، با همراهی گردان‌های مقاومت ملی - نیروهای شهید عمر القاسم، یک گلوله موشکی به سمت پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی «کفارعزه» در نوار غزه شلیک کردند.

همزمان، گردان‌های القدس اعلام کردند که مجاهدین آن یک کاروان نظامی صهیونیست متشکل از سه تانک مرکاوا و ۲ بولدوزر D۹ را در میدان مین و بمب‌های باروتی قوی «ثاقب» انداخته‌اند.

گردان‌های القدس تایید کرد که سربازان اسرائیلی کشته و زخمی شدند و اشغالگران مجبور شدند برای تخلیه آنها در مقر نظامی «مالک» در شمال نصیرات از بالگردها استفاده کنند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار