آخرین اخبار

25. فروردين 1403 - 11:16   |   کد مطلب: 28113
مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان گفت: کشور ایران تبدیل به یک کشور قدرتمند در جهان شده و ما فرماندهی خواهیم کرد تا نیروهای ما و جبهه مقاومت حلمه کنند، فرماندهی با ما است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای ۱۹ روشنگر روستای اصله از توابع بخش مرکزی شهرستان فامنین شامگاه دیشب برگزار شد، گفت: کشور ایران تبدیل به کشوری قدرتمند در خاورمیانه و جهان شده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان افزاود: ایران با طراحی نقشه‌های چند بعدی برای رژیم غاصب صهیونیستی منجرب شده که اقتصاد اسرائیل رو به وخامت باشد و از نظر روانی اسرائیل را شکنجه می‌دهد‌. در حالی کشور ما هنوز از لحاظ نظامی کاری نکرده است، اما رژیم صهیونیستی وحشت زده هستند و از آمریکا و حامیانشان کمک می‌خواهند.

وی بیان داشت: مردم کشور ایران و استان ما در مراسم‌های یک ماه اخیر حضوری پر شور و و رنگ داشتند، در نماز عید فطر، در روز قدس ماه مبارک رمضان، در انتخابات و ... مردم با جان و دل در پای نظام بوده‌اند.

سردار مهدی فرجی اظهار داشت: آمریکا ۱۶ نهاد اطلاعاتی بزرگ دارد و این ۱۶ نهاد اطلاعاتی مهم در کل دنیاست که آموزش‌های نظامی و اطلاعاتی در سطح بالا را در کشور اسرائیل می‌گذرانند، با وضعیت اخیر اسرائیل کاملاً شکست خورده است.

وی تصریح کرد: در جلسه که حدود ۱۰ سال پیش برگزار شد با همه تروریست‌ها دنیا گردهم جمع بودند، در آن جلسه مطرح شد که مردم کشور ایران چهار عنصر مهم را دارا هستند، ۱۶ نهاد اطلاعاتی طبق اینکه چندین سال تحقیق کردند و به این نتیجه رسیدند.

سردار فرجی با اشاره به چهار عنصر و چهار رکن اصلی که عبارتند از:
-اولین عنصر قدرت ایران رهبر فرزانه انقلاب است. هر برنامه و پژوهشی در مقابل مردم ایران بکار برده می‌شود با یک سخنرانی شکست می‌خورد و خنثی ‌می‌شود. آمریکا و حامیان آن می‌خواهند به رهبر معظم انقلاب خدشه وارد کنند که با کمک خدای متعال امکان پذیر نشده است.

-دومین عنصر مکتب بزرگی دارند، مکتب جهاد و شهادت است. در این مکتب قدرت و شهامتی وجود دارد در مقابل هر نوع جنگ مقاومت می‌کنند‌.

-سومین عنصر قدرت مردمی و بزرگی است به نام اتحاد، چرا که از قومیت‌های مختلف کنار هم گرده آمدند و با  هم ارتباط مستمری داشته و اتحاد آنها از بین نمی‌رود و از هم پاشیده نمی‌شود.

-چهارمین عنصر ایرانی‌ها اینست که آمریکا را دشمن می‌خواند و برای آنها برنامه ریزی و طراحی کردند، حتی ناو آمریکا و پایگاه‌های آنها را در تیر رأس ما است.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه ما رهبری حکیم و در جهان بی همتاست چرا که رئیس جمهور کشورهای همسایه بشدت از رهبر انقلاب تأثیرپذیری دارند از جمله پوتین رئیس جمهور روسیه که در مقابل ولی فقیه ما سر تعظیم فرآورده است.

فرجی با اشاره به مشکلات فراوان در گذشته اضافه کرد: اتفاقات زیادی در کشور ماافتاده است مانند ویروس کرونا، به الحمدلله الان حل شده است، پس مشکل اقتصادی کشور ما هم با کمک خداوند متعال و مردم همیشه در صحنه پشت سر خواهیم گذاشت، چرا که کشور ما، کشور قدرتمندی است و قدرتمند خواهیم ماند.

شایان ذکر است یادواره شهدای روشنگران روستای اصله باحضور سردار مهدی فرجی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه شهرستان، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان، هادی ربانی فرمانده بسیج ناحیه فامنین، بیات جانشین فراجا شهرستان، حمید ربانی‌ارشد بخشدار مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محققی امام جمعه شهر لالجین، حجت‌الاسلام علی غلامی رئیس‌ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، علی نقوی فرمانده گردان امام حسین علیه‌السلام شهرستان، جمعی از پاسداران و رؤسای ادارات شهرستان، امامان جماعت روستای اصله حجت‌الاسلام مجتبی حیدری و حجت‌الاسلام محمود کرمی برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار