آخرین اخبار

24. فروردين 1403 - 14:57   |   کد مطلب: 28111
معاونت بارزسی پایگاه نوژه همدان گفت: ارتش در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های خستگی ناپذیری انجام داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پايگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» اسدبیگی در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان فامنین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا امروز همواره در صحنه‌های انقلاب حضور داشته و پیوند خود را در راستای اسلامیت و جمهوریت نشان داده است.

معاون بارزسی پایگاه سوم شکاری همدان ضمن تبریک سال جدید به نمازگزاران بیان داشت: روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است که به دستور امام خمینی رحمت الله نامگذاری شده است و همزمان پیکره اصلی ارتش شاهنشاهی از هم پاشید شده است.

وی اظهار داشت: ارتش به عنوان اولین بازوی توانمند انقلاب اسلامی نام گرفت و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش‌های خستگی ناپذیری انجام داده است.

معاون بارزسی پایگاه شهید نوژه همدان تصریح کرد؛ نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا امروز همواره در صحنه‌های انقلاب حضور داشته و پیوند خود را در راستای اسلامیت و جمهوریت نشان داده است و اگر ارتش و نیروهای مسلح به ندای امام خمینی (ره) لبیک نمی‌گفتند شاید انقلاب به این راحتی به پیروزی نمی‌رسید و تلاش‌های مخلصانه و بی دریغ ملت عزیز ما در کنار نیروهای مسلح توانستیم این انقلاب را به ثمر برسانیم.

وی عنوان کرد: ارتش همیشه در خط رهبری و در سایه خودباوری و خود اتکایی امروز یکی از بزرگترین و کاملترین نیروهای مسلح منطقه می‌باشند.

اسدبیگی در پایان به اصل ۱۴۴ اشاره نمود و گفت: ارتش باید همواره از مردانی با ایمان و از افراد شایسته استفاده کند و اصل ۱۴۳ که بسیار مهم است بیان می‌کند ارتش وظیفه پاسداری از کشور عزیزمان را دارد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار