آخرین اخبار

24. فروردين 1403 - 14:54   |   کد مطلب: 28110
امام جمعه فامنین گفت: ایران مجازات پشیمان کننده جدی دارد، اسرائیل و حامیانش  به میانجی‌گری و واسطه‌گری افتادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه فامنین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: در ماه شوال خدا با اعطای گوهر گران‌بهای تقوا انسان را اکرام و تکریم می‌کند.

امام جمعه فامنین افزود: حکمت اصلی فریضه روزه داری دستیابی به گوهر تقوا می‌باشد و روزه داری ما را در مقابل گناه قوی با اراده و نفس انسان را افزایش می‌دهد، سپری در مقابل آتش جهنم است.

غفاری اضافه کرد: توجه به فرزندان یکی از مصادیق تقوا است و پدران و مادران با توجه به فضای مجازی از فرزندان غافل شده‌اند و در این فضای بسیار خطرناک قرار داده‌اند.

وی به ماهیت برخی بازی‌ها در گوشی‌ها و فضای مجازی اشاره نمود و گفت: اگر صدای فرزندان را در مساجد و محافل نشنویم باید احساس خطر کنیم و باید مواظب فرزندان در فضای مجازی باشیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند فضای مجازی قتلگاه جوانان است.

امام جمعه فامنین افزود: امروز، سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است از این عزیزان نسبت به مقاوم سازی مسکن‌های روستایی و جاده‌های درون روستایی فعالیت می‌کنند تشکر می‌کنم و در روستاها حرکات خوبی در این زمینه انجام شده است ولی خود شهر فامنین از این قضیه رنج می‌برد به دلیل کوتاهی‌های دولت قبل که عدن توجه به مسکن مهر شهرستان را با مشکل مواجه کرده است و باید مسئولین دولت قبل باید در قیامت پاسخگو باشند.

وی افزود: حرکت‌های خوبی در شهرستان در حال شکل گیری است و فرماندار محترم همانطور که حرکت‌های خوبی انجام داده است تسریع شود و قسمتی از این مسکن‌های مهر تحویل جوانان شهرستان گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری با اشاره به‌ روز  ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی کرد، گفت: این روز را به همه عزیزانی که مایه امنیت و عزت دین هستند تبریک می‌گویم.

وی به کلامی از رهبر معظم انقلاب درخصوص این روز اشاره نمود و گفت: اگر اقتدار نداشته باشیم در این روزها بی‌آبرویی می‌کنند و می‌زنند و این روزها می‌بینیم مقامات به خاطر حمله به کنسولگری ایران این کشور را مجازات نکند.

غفاری بیان داشت: این استیصال دو واقعیت دارد؛ اول اینکه مجازات پشیمان کننده ایران جدی است و به موقع خود اتفاق خواهد افتاد، دوم اینکه اسرائیل با وجود همه حرف‌ها و تحدیدهای خود در دفع عملیات نظامی ایران ناتوان‌تر شده و بخاطر این است که حامیان آمریکا و اسرائیل به میانجیگری و واسطه‌گری روی آوردند.

وی در ادامه گفت: همین پیشرفت‌های نظامی که خیلی‌ها نمی‌خواستند به آن دست پیدا کنیم و مبهم بودن زمان و کیفیت حمله ایران به رژیم غاصب صهیونیست‌ها مشخص و آزار دهنده می‌دهد و اسرائیل لحظات آخر عمر خود را با اضطراب و استرس دنبال می‌کند و این مبهم بودن اقدام تلافی جویانه ایران از اسرائیل و حامیان او را می‌کشد و این غده سرطانی و حامیان او بدانند و در زمان مناسب پهبادهای آرش ۲ با بیش از ۲ هزار کیلومتر برد پروازی لانه جاسوسی و فساد را با خاک یکسان خواهد کرد.

امام جمعه فامنین افزود: وی به کلنگ زنی جهت ساخت حسینیه مسجد اعظم فامنین در روز عید فطر اشاره نمود و گفت امیدوارم با کمک مردم شهرستان این محل زودتر احداث گردد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار