آخرین اخبار

20. فروردين 1403 - 21:03   |   کد مطلب: 28100
در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۳ مطرح شد؛
اولویت اشتغال فارغ التحصیلان شهرستان فامنین
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان: حرکت‌های مؤثری در سطح شهرستان فامنین با اهتمام و حمایت فرماندار از کسب و کارها در حوزه اشتعال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» یوسف شعبانی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فامنین، گفت: اولویت اول اشتغال در سال جاری اشتغال فارغ التحصیلان است که ۴۳ درصد از اعتبارات پرداختی اشتغال هر شهرستان باید به سمت اشتغال فارغ التحصیلان سوق داده شود.

امدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: اولویت دوم در فضای کسب کار که برای استان انتخاب شده است ایجاد فرصت‌های شغلی کارفرمایی در سطح شهرستان است و اولویت کار باید حمایت از طرح.های کارفرمایی باشد که به جهت پایداری و تعداد، اشتعال بیشتر و اثرگذاری بیشتری نسبت به مشاغل مستقل دارند.

وی اضافه کرد: تعامل این اداره کل و کارگروه‌های اشتغال در ۳ محور جهت تحقق شعار سال در سطح استان و شهرستان انجام خواهد شد که این محورها اول: اشتعال به جهت توسعه و تولید، دومین محور تعاون برای پای کار آوردن مردم برای فعالیت‌های اقتصادی، سومین محور صیانت از نیروی کار و پایداری اشتغال ایجاد شده است البته واجب تر از ایجاد شغل حفظ وضعیت موجود می‌باشد.

بوسف شعبانی اظهار داشت: در سال‌جاری باید ۲۵ درصد هزینه‌های تسهیلات اشتغالزایی استان و شهرستان به سمت تعاونی‌ها سوق داده شود.

در انتهای این جلسه از رؤسای ادارات شهرستان و رؤسای برخی بانک‌ها به جهت پیگیری مسائل مربوط به اشتغال و پرداخت تسهیلات در شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار