آخرین اخبار

17. فروردين 1403 - 14:25   |   کد مطلب: 28064
امام جمعه فامنین تاکید کرد:
نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است
امام جمعه شهرستان فامنین: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران نشان از ریشه کن شدن و استیصال اوست.

حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری امام جمعه فامنین در خطبه های نماز جمعه هفته آخر ماه مبارک رمضان امسال شهر فامنین گفت: در آیه ۱۷۷ سوره بقره مصداق بارز انسان نیکوکار و اهل تقوا دارای خصوصیاتی می باشند؛
اول: اهل بخشش اموال به یتیمان می باشند، دوم: برابر مشیت‌های الهی صبر می‌کنند،
سوم: اهل اقامه نماز می‌باشند
و چهارم: اهل پرداخت زکات می‌باشند.

امام جمعه شهرستان فامنین افزود: راز ستم کشیدن مردم مظلوم فلسطین رعایت نکردن اصول سیاسی و اجتماعی می‌باشد و کشورهای اسلامی مانند عربستان، مصر، اردن و ... شریان‌های حیات رژیم صهیونیستی را حفظ کرده‌اند و با جنایت‌های این رژیم که بیش از ۳۰هزار نفر از مردم غزه را قتل عام کرده‌اند و اگر این کشورها به موقع حرکت می‌کردند این اتفاق‌ها نمی‌افتاد قرارداد کمپ دیوید چه خیانت بزرگی در حق اسلامی بود، قطعاً اینها در جنایت رژیم صهیونیستی شریک می‌باشند.

وی به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) درخصوص برپایی روز قیامت اشاره نمود و گفت: اگر زمان ما در فضای مجازی حرفی که دشمن می‌زند ما نقل کنیم این کار کمک به ظالم است و کسانی که سکوت کرده‌اند و با قلم و حرف خود دشمن را تربیت کرده‌اند در قیامت این‌ها در طاغوتی از آهن جمع و در آتش جهنم انداخته می‌شود.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: اخیراً حرکتی که اسرائیل در سوریه انجام داد و سرلشگر زاهدی و تعدادی از همراهان ایشان را به شهادت رساند نشان از سپری کردن لحظات آخر عمر خود است، ولی مسئله‌ی که برای ما و دولتمردان مهم است همین حرکت هوشمندانه سپاه مقتدر است و سپاه قدس باعث شده تا رژیم صهیونیستی به این حد استیصال برسد و این‌ها نشان‌دهنده آنست که شجره ملعونه در حال ریشه کنی بوده و این صبر راهبردی مسئله مهمی است.

وی بیان داشت: دنیا در حال حرکت می‌باشد و این همان حرکت استراتژیک و صبر راهبردی جبهه انقلاب و محور مقاومت است که در جنگ روایت‌ها نیز اسرائیل شکست خورده و با هوشمندی نیروهای مقتدر سپاه قدس در زمان مقرر و با دستور حکیم فرزانه وجود نحس استکبار جهانی را از منطقه ریشه کن خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری با اشاره به این نکته در خصوص قانون رعایت حجاب در ادارات وجود داشته و مسئولین بایستی با بی حجابی برخورد جدی کنند و نکته بعد قابل توجه مسئولین شهرستان مشکل مسکن بوده و مسکن مهر فامنین بایستی مشکلش برطرف گردد و به خاطر همین موضوع ما نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم.

در پایان از مسئولین خواست این مسئله مسکن مهر شهرستان را پیگیر باشند چرا که زمین و مسکن در شهرستان با سرعت نور به صعود می‌کند و باید جلوی سودجویان گرفته شود. این روزها این حرکت و حضور پرشور شما مصداق تقوا می‌باشد و از همه مردم عزیز شهرستان جهت‌ شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار