آخرین اخبار

16. فروردين 1403 - 10:08   |   کد مطلب: 28058
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین گفت: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی نشانه‌ بی هویتی و نزدیک بودن نابودیش از صحنه روزگار است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حبیب الله غلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «آوای‌فامنین» ضمن یادآوری وحدت و یگانگی امت اسلامی در روز قدس شریف،افزود: دفاع از مظلوم در دین ما سفارش شده و مردم ما همواره از ستمدیدگان عالم حمایت کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین اظهار داشت: مردم مظلوم غزه حدود ۶ ماه است که در زیر شدیدترین بمباران قرار دارند و مدعیان دروغین حقوق انسان‌ها ساکت بوده و هیچ اقدامی انجام نمی‌نمی‌دهند‌.

وی بیان داشت: وجدان‌های بیدار مردم دنیا امروز به ذات کثیف رژیم کودک‌کش صهیونیستی پی برده‌اند و برخلاف حکومت‌ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

حبیب‌الله غلامی بیان کرد: جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی نشان داده که این رژیم جعلی به هیچ قانون و اخلاق و انسانیتی پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف شومش هر اقدامی انجام می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فامنین گفت: وظیفه هر انسان آزاده‌ای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مردم ما در روز جهانی قدس بار دیگر این پشتیبانی از آرمان فلسطین را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: با دوراندیشی امام راحل در نام‌گذاری روز جهانی قدس مسئله فلسطین همچنان زنده و پویا است و خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامی به برنامه‌های روز جهانی قدس در شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: روز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع شهر فامنین راهپیمایی روز جهانی قدس شروع شده و پس از ادغام در مسیر با مردم ماماهان در مصلی اعظم فامنین پایان خواهد یافت.

وی ادامه داد: علاوه بر شهر فامنین در ماماهان و مرکز بخش تجرک هم مراسم راهپیمایی با حضور امت روزه‌دار و ولایت‌مدار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامی در پایان گفت: مردم روزه‌دار فامنین از همه اقشار و اصناف امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور خود حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار