آخرین اخبار

14. فروردين 1403 - 18:17   |   کد مطلب: 28042
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان خبر داد:
آزادی ۲۳۲ زندانی در سال گذشته
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۲۳۲ نفر زندانی جرائم غیر نقد در استان خبر داد و گفت: که از این تعداد ۱۴ نفر زن، ۲۱۷ نفر مرد بوده، که در این بین تعداد پرونده‌های دیه ۳ عدد، تعداد پرونده‌های مالی ۱۵۴ عدد، تعداد پرونده‌های مهریه ۷۴ عدد، تعداد پرونده‌های نفقه یک عدد بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از عصر همدان ؛ یدالله روحانی منش، صبح امروز از آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد همدان، پس از گذشت ۱۲ سال محکومیت خبر داد و اظهار کرد: برای آزادی این زندانی ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه مردم در روزهای آخر سال کمک بزرگی به ستاد دیه کرده‌اند، عنوان کرد: در این روزها و نیز یک فرد جوان و دوستانش با ما تماس گرفته و ۱۳۵ میلیون تومان برای آزاد به ما کمک کردند و آزادی چند جوان را فراهم ساختند.
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: یک فرد دیگری هم به مناسبت روز تولد خانومش ۱۱۵ میلیون تومان به ما کمک کرده و در روز تولدش چند زندانی را آزاد کردند.
روحانی منش از آزادی ۲۳۲ نفر زندانی جرائم غیر نقد در استان خبر داد و گفت: که از این تعداد ۱۴ نفر زن، ۲۱۷ نفر مرد بوده، که در این بین تعداد پرونده‌های دیه ۳ عدد، تعداد پرونده‌های مالی ۱۵۴ عدد، تعداد پرونده‌های مهریه ۷۴ عدد، تعداد پرونده‌های نفقه یک عدد بوده‌اند.
وی افزود: امسال توسط ستاد دیه حدود ۱۵ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان اخذ رضایت‌نامه از شکات را داشته‌ایم.
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان افزود: حدود ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ستاد دیه به این زندانیان بوده و این افراد به آغوش خانواده برگشته‌اند.
روحانی منش با تاکید بر این که باید با فرهنگ‌سازی آگاهی مردم را نسبت به حقوق شهروندی خود بیشتر کرد، خاطرنشان کرد: باید مردم نسبت به امضاء کردن‌ها پای هر سفته و هر چکی هوشیاری کافی را داشته باشند.
وی با اشاره به کمک یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون‌ تومانی مردم همدان در ماه رمضان امسال، یادآور شد: شهید همدانی برای کمک به افراد نیازمند و گرفتار یک صندوق قرض‌الحسنه بنام صندوق عدل اسلامی تشکیل داد.
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان همچنین ادامه داد: ما موظفیم برای رفع مشکل جامعه کار کنیم، و با این کار اگر یک سرپرست خانواده چه زن چه مرد به خانه‌اش برگردد، در شاد کردن آنها سهیم هستیم.
روحانی منش با بیان اینکه مجموعه ما با کمک و محبت مردم، اداره می‌شود، گفت: ستاد دیه همات کمک‌های محلات قدیم است ‌که الان حالت جامع‌تری به خود گرفته است.
وی در پایان به برگزاری ۳۰۰ جشن گلریزان در کشور، اشاره کرد و ادامه داد: در همدان نیز همانند دیگر شهرها جشن گلریزانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار خواهد شد.
انتهای خبر/ .

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار