آخرین اخبار

14. فروردين 1403 - 12:46   |   کد مطلب: 28040
فرماندار فامنین گفت: نسل کشی و ترورهای آشکار رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد این رژیم غاصب به نابودی نزدیک شده و با این اقدامات قصد فرار از نابودی را دارد که موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با دعوت از مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، افزود: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی، بخشی از دست و پا زدن‌‌های آخر رژیم غاصب صهیونیستی است و به زودی شاهد زوال، انحلال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

فرماندار فامنین ادامه داد: روز قدس ابتکار امام عظیم‌الشان بود و در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی این روز نامگذاری شد و بیش از ۴ دهه ملت آزادی خواه جهان برای اعلام وحدت و همدلی با مردم فلسطین در این روز راهپیمایی می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال روز قدس متفاوت با سال‌های گذشته خواهد بود و مردم جهان خواهند دید روز قدس امسال تماشایی و سرنوشت ساز است.

حسینی تصریح کرد: مردم شهرستان فامنین همچون همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز پرشور در صحنه حاضر خواهند بود.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین به بیان مطالبی درخصوص چگونگی بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پرداختند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار