آخرین اخبار

13. فروردين 1403 - 22:30   |   کد مطلب: 28036
«عید پوریم» سند نفرت صهیونیست از ایران و ایرانی است و یهودیان در سرتاسر جهان هر سال در ماه مارس عیدی رو به اسم پوریم جشن میگیرند که قدیمی‌ترین سند نفرت آن‌ها از ایران و ایرانی محسوب می‌شود و به دوران پیش از اسلام و حتی مسیحیت برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «آوای فامنین» ، در آن دوره «استر» که یک جاسوس یهودی بود با کمک عموی خود «مردخای» به دربار خشایار شاه نفوذ کرد، ملکه شد و حکومت را به دست گرفت و مقدمات قتل عام مردم ایران را فراهم کرد.

طبق متن صریح یکی از کتب مقدس عهد قدیم به اسم «استر »، یهودی‌ها حدود ۸۰ هزار نفر را در روزگاری که جمعیت کل کشور ۸۰۰ هزار نفر بود طی ۲ یا ۳ روز کشتند، البته برخی محققان این تعداد رو تا ۵۰۰ هزار نفر هم اعلام کردند.

از آن به بعد هرسال در سالروز این کشتار، یهودی‌ها در تمام دنیا جشن می‌گیرند، شراب می‌خورند و می‌رقصند و به خیابان می‌ریزند.

با ظهور «صهیونیسم» پایبندی به سالروز پوریم قوت گرفت و علنا به آن کشتار اشاره شد، مثل زمانی که در ۱۶ اسفند سال ۱۳۹۰ نتانیاهو در دیدار با باراک اوباما نسخه‌ای از کتاب استر را به او هدیه داد و گفت: «آن‌ها (ایرانی‌ها)، آن زمان هم می‌خواستند ما را نابود کنند.»

پوریم که به گفته خیلی از محققان مصادف با روز ۱۳ بدر تعطیلات نوروزی ما است، هولوکاستی واقعی بود که علیه مردم ایران به وقوع پیوست و همین مطلب گواهی ‌است که قدمت کینه به ملت ایران را نشان می‌دهد.

 

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار