آخرین اخبار

13. فروردين 1403 - 11:03   |   کد مطلب: 28033
ساری فرمانده کل فراجا از ثبت بیش از ۴۷۹ میلیون فقره تردد نوروزی در جاده های کشور خبر داد و گفت: ماحصل آن ثبت ۹۳ هزار فقره تصادف بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از مهر، فرمانده کل فراجا از ثبت بیش از ۴۷۹ میلیون فقره تردد نوروزی در جاده های کشور خبر داد و گفت: ماحصل آن ثبت ۹۳ هزار فقره تصادف بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در بازدید از راه‌های مازندران با بیان اینکه آمار تردد روزانه در برخی روزها از مرز ۲۹ میلیون تردد عبور می‌کرد افزود ماحصل این تردد ثبت بیش از ۹۳ هزار فقره تصادف در بین شهرها و جاده‌های کشور بوده است.

وی با بیان اینکه این تصادفات بیش از ۷۴۰ جان باخته بر جای گذاشته است، ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ هزار مصدوم و مجروح بر اثر این تصادفات بر جای مانده است.

وی از مردم و مسافران خواست که موضوع سفر را در جاده هم ببینند و شتاب زدگی را از خود دور کنند.

سردار رادان با بیان که بخش عمده‌ای از تصادفات ناشی از سرعت غیر مجاز بوده است، گفت: عدم توجه به جلو انحراف به چپ و عدم رعایت مقررات از جمله دلایل بوده است.

فرمانده فراجا از مردم خواست تا سفرهای خود را مدیریت کنند و افزود: در برخی از استان‌ها نصیر مازندران هنوز بیش از ۲۰۰ هزار خودرو مانده است و اگر مسافرین بخواهند بازگشت خود را به روزهای پایانی هفته موکول کنند با با ترافیک شدید روبرو خواهند شد و ممکن است مدت‌ها در مسیر باقی بمانند.

سردار رادان با بیان اینکه در طول سفرهای نوروزی بیش از ۴۷۹ میلیون تردد بین استانی و بین شهری در کشور ثبت شد گفت آمار تردد روزانه از مرز ۲۹ میلیون فقره نیز در برخی روزها عبور کرده است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار