آخرین اخبار

13. فروردين 1403 - 15:34   |   کد مطلب: 28026
نماینده ناشران شرکت کننده در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان با اشاره به حضور ۲۲ ناشر در این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای مردم فراهم کرده تا کتاب‌های مورد نیاز خود را سفارش داده و از تخفیف نمایشگاهی بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «آوای فامنین» به نقل از ایسنا،   علی ابوالفتحی نادر در حاشیه نمایشگاه و در گفت‌وگو با ایسنا به حضور ۲۲ ناشر در این نمایشگاه اشاره و مطرح کرد: اساتید و نویسندگان نیز می‌توانند با حضور در نمایشگاه در زمینه توزیع و چاپ کتاب‌های خود با ناشران مشورت کرده و نشست برگزار کنند.

ابوالفتحی از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی نمایشگاهی خبر داد و افزود: بیشتر کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه قرآن و عترت شامل ترجمه‌های جدید قرآن، کتاب‌های چاپ جدید در زمینه‌های قرآنی، کودک و نوجوان، بازی‌های فکری، محصولات آموزشی و سرگرمی‌های مفید است.

وی از خانواده‌ها دعوت کرد از این محیط قرآنی ایجاد شده، استفاده کرده و همراه فرزندان خود در حاشیه بازدید از نمایشگاه، سری هم به غرفه بازی‌های فکری بزنند چرا که این بازی‌ها برای رشد ذهنی کودکان مفید است.

ابوالفتحی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه در مسئله قرآن و فرهنگ کسی بی‌طرف نیست و هر شهروند و ارگانی باید از توانایی خود برای تقویت این موضوع استفاده کند، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سبب آشنایی با خط‌های مختلف قرآن، تفسیرهای مختلف و صنایع دستی قرآنی می‌شود و می‌تواند برای مردم به ویژه کودکان و دانش‌آموزان الهام بخش باشد.

وی با بیان اینکه حوزه چاپ و نشر مردمی‌تر از حوزه‌های دیگر است، خاطرنشان کرد: تنها خواسته فعالان حوزه چاپ و نشر، اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در عرصه فرهنگ و هنر و واگذاری امور به بخش خصوصی است.

ابوالفتحی با بیان اینکه مشکلات ناشران جدای از مشکلات سایر افراد جامعه نیست، گرانی کاغذ و هزینه‌های بالای کارگران چاپخانه را از جمله مهم ترین مشکلات چاپخانه ها برشمرد.

 

 

نماینده ناشران شرکت کننده در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان افزود: برای همه این مشکلات با خرد جمعی می‌توان راهکار پیدا کرد بنابراین اگر دولت مشارکت مردم را جلب و ایده‌یابی کند، ایده‌ها توسط مردم اجرا خواهد شد.

یکی دیگر از غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه نیز از استقبال مردم و حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: با حدود ۱۱۰۰ نسخه کتاب با موضوع ایثار و شهادت در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان حاضر شدیم.

سجاد مختاری با بیان اینکه این دومین حضورش در یک نمایشگاه قرآنی است از حضور در چنین فضاهایی ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور در نمایشگاه قرآنی حس خوبی دارد.

مختاری به خانواده‌ها توصیه کرد حتما به همراه فرزندان خود از این نمایشگاه بازدید کنند تا کودکان و نوجوانان با فضای قرآنی، ترجمه‌ها و تفسیرهای مختلف قرآن و کتاب‌های در زمینه ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایسنا؛ هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان از هفتم تا  نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر برای بازدید علاقمندان و عموم مردم برپاست.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار