آخرین اخبار

12. فروردين 1403 - 12:32   |   کد مطلب: 28019
پیام تبریک فرماندار فامنین به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار اجتماعی و سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» فرماندار شهرستان فامنین روز جمهوری اسلامی ایران را به مردم شریف شهرستان فامنین تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران به برکت همت‌های بلند، به برکت ایمان‌های قوی، به برکت انسان‌های خوب و مؤمن و با اخلاصی که بحمداللَّه در کشور ما فراوان وجود دارند، خواهد توانست قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح کند.»
امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی)

روز دوازدهم فروردین ماه یادآور حرکت بزرگ ملت ایران در رأی به نظام جمهوری اسلامی و تبدیل حکومت فردی شاهنشاهی به حکومت مردمی و آغار دوران شکوفایی ملت بزرگ ایران تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نظام جمهوری اسلامی با ارائه الگویی جدید از مردم‌سالاری دینی در شرایطی که همه اندیشمندان متاثر از اندیشه‌ها و مکاتب انسانی غربی و شرقی امکانی برای بروز دین در سیاست قائل نبودند، نظام‌های غربی را به چالش کشید و بحمدالله با پیروی از ولایت فقیه توانسته از این چالش‌ها موفق بیرون آمده و امروز به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و قدرتی تعیین کننده در منطقه و جهان مطرح باشد.

البته دشمنی دشمنان با این نظام مردمی پایانی ندارد اما حمایت‌های مردم و اتکای جمهوری اسلامی به مردم، نقطه قوت این نظام برای عبور از تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها همچون گذشته است.

با استقرار جمهوری اسلامی دوران درخشانی از تاریخ این سرزمین آغاز شده و جمهوری اسلامی با ایجاد روحیه خودباوری و خداباوری در جامعه به ویژه در اندیشه و اعتقاد جوانان شاهد سبقت جوانان در برخورداری از ارزش‌های دینی و اسلامی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی مقاطع انقلاب بوده است.

باور ما این است که جمهوری اسلامی با قدرت بر اساس تمامی اصولی که برای آن تعریف شده همچون حمایت از مظلوم، رفع سلطه، مبارزه با استکبار و فساد با اقتدار پیش خواهد رفت و پرچم انقلاب به دست امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی) به مهدی موعود(عج) سپرده خواهد شد و انقلاب ایران مقدمه انقلاب جهانی مهدوی است.

به همین دلیل است که امروز جمهوری اسلامی با حمایت مردم و مقاومت آنها به تعبیر مقام معظم رهبری، دولت مقاومت در جهان است و توانسته دلهای تمامی آزادگان جهان را متوجه خود کند.

با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به مسئولین صادق و خدمتگزار و مردم شریف و انقلابی به ویژه مردم انقلابی و متعهد شهرستان فامنین تبریک گفته و سربلندی، پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی و فراهم شدن شرایط ظهور امام زمان(عج) و دستیابی جمهوری اسلامی به هدف نهایی یعنی زمینه‌سازی برای برقراری حکومت عدل مهدوی در جهان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

سید روح‌الله حسینی
فرماندار فامنین

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار