آخرین اخبار

10. فروردين 1403 - 15:37   |   کد مطلب: 27978
ورود جوان آمر به معروف همدانی با حمله وحشیانه مواجه شده و به شدت آسیب می‌بیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از عصر همدان؛ بشیر مظاهری، جوان آمر به معروف همدانی، پس از مواجهه با فعل حرام و منافی عفت چند نفر زن و مرد در جاده حیدره همدان به قصد آمر به معروف ورود پیدا کرده که با حمله وحشیانه آنها مواجه شده و با ضربات مکرر قمه از ناحیه شکم و کتف و بازو به شدت آسیب می‌بیند. 

مهاجمان پس از این اقدام از محل می‌گریزند و آمر به معروف نیز توسط مردم به بیمارستان بعثت منتقل و به دلیل شدت ضربات و خونریزی تا کنون سه بار مورد جراحی قرار گرفته است.

مطالبه مردم مومن و روزه‌دار همدان از دادستان استان و مجموعه‌های مختلف انتظامی، امنیتی ،ستاد امر به معروف و همه مسئولین و متولیان امر در درجه نخست شناسایی و بازداشت مهاجمان و برخورد قاطع با آنها می‌باشد‌.

جا دارد در خصوص افزایش فزاینده فساد و فحشا در جاده حیدره، اقدام عاجل صورت پذیرد.

انتهای خبر/.

دیدگاه‌ها

سلام این همه جوان که در راه دفاع ازرعایت عفت در مکان های عمومی مورد ضرب چاقو و قمه قرار گرفتن مسیولین انگار نه انگار که چه فساد اخلاقی در جامعه رشد میکند و باید فکری اساسی کرد ! مسئولین نباید در برابر اتفاق ناشکومی که هر روز در بطن جامعه رخ میدهد و باعث نا امنی و رواج بی بندو باری است خودشون رو به ندیدن و خواب بزنند چون شعله این آتش خانمان‌سوز دامن‌گیر همه افراد جامعه است هم مسیولین و هم مردم
سلام و خدا قوت در خواست شما منطقی است و مسئولین در حال پیگیری در مجلس ان شا الله از این سختی هم گذر خواهیم کرد به نحو احسن

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار