آخرین اخبار

8. فروردين 1403 - 15:47   |   کد مطلب: 27959
در شهرستان فامنین اهدا شد:
۲۱ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد
رئیس کمیته امداد فامنين: از اهدا ۲۱ سری جهیزیه به نو عروسان و مددجویان تحت حمایت شهرستان فامنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» علی جعفری افزود: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام ۲۱ سری جهیزیه، تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فامنین توزیع گردید.

رئیس کمیته امداد فامنين عنوان کرد: در این مراسم تعداد ۲۱ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی ایرانی با ارزش هر جهیزیه ۵۰ میلیون تومان و با ارزش کلی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای اجرای فریضه ازدواج آسان و جوانی جمعیت در بین نو عروسان تحت حمایت و زوجین نیازمند اهدا شد.

در مراسم توزیع جهیزیه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان، فرماندار فامنین افزود: این نهاد مقدس با ترویج فرهنگ ازدواج آسان‌ و اهدا جهیزیه در بین افراد نیازمند و تحت حمایت نقش چشم‌گیری در جوانی جمعیت ایفا می‌کند و این یک اقدام حسنه شمرده می‌شود.

سید روح الله حسینی تصریح کرد: کمبودها و نبود در آمد در شهرستان، نباید مانع ازدواج و جوانی جمعیت شود و این نهاد در فراهم آوری وسایل و اسباب اولیه زندگی برای نو عروسان تحت حمایت قدم ارزشمند و بزرگی را برداشته است.

وی با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب که برنامه‌ریزی و حرکت در راستای جوانی جمعیت یک ضرورت و کاری جهادی است، اضافه کرد: نه تنها نهاد مقدس کمیته امداد بلکه دستگاه‌های اجرایی و سایر ادارات شهرستان هم باید به این امر دقت نظر و تاکید داشته باشند.

حسینی با قدردانی از اقدامات خیرین شهرستان خواستار شد تا در فریضه ازدواج آسان و جوانی جمعیت، هیئت‌ اُمنای مساجد و مسئولین هیئت‌های مذهبی هم در بین جوانان شهرستان پیش قدم باشند.

شایان ذکر است مراسم اهدا جهیزیه نوعروسان به مناسبت ولادت کریم سبزپوش آل فاطمه(س) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی غفاری امام جمعه شهرستان و سید روح‌الله حسینی فرماندار و حمید رستمی معاون برنامه‌ریزی و عمرانی و دیگر مسئولین در اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار