آخرین اخبار

8. فروردين 1403 - 15:20   |   کد مطلب: 27958
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین از اجرای گشت مشترک بازرسی اداره‌های دامپزشکی، تعزیرات و جهادکشاورزی به منظور تشدید اقدامات نظارتی درایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

بهروز شیرزادی در گفتگو با خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» از اجرای گشت مشترک بازرسی اداره دامپزشکی، تعزیرات و جهادکشاورزی به منظور تشدید اقدامات نظارتی درایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین اظهار داشت: نظارت بهداشتی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه یکی از رسالت‌های اداره دامپزشکی بوده و کارشناسان نظارت بر بهداشت فرآورده‌های خام دامی این اداره علاوه بربازرسی‌های روزانه در قالب اکیپ‌های مشترک نظارتی بهداشتی با ادارات ذیربط، مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، مراکز طبخ و... را از نظر بهداشتی رصد می‌کنند.

وی افزود: حاصل این بازرسی کنترل دقیق محموله‌های ورودی به سطح شهرستان، رعایت زنجیره سرد مواد خام دامی، رعایت عمر ماندگاری و در نهایت تامین امنیت غذائی می‌گردد.

لازم به توضیح است طی این بازرسی‌ها یک مورد تخلف گرانفروشی به ارزش ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و دو مورد تخلف فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به ارزش حدوداً ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کشف و گزارش گردید.

در پایان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین از همشهریان محترم درخواست نمود که گوشت و مرغ مورد نیاز خود را صرفاً از مراکز مجاز که تحت نظارت این اداره می‌باشند تهیه نمایند و هر گونه تخلف بهداشتی با منشاء دامی را به اداره دامپزشکی شهرستان به شماره تلفن 36823312 اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفین صورت گیرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار