آخرین اخبار

7. فروردين 1403 - 20:49   |   کد مطلب: 27956
معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جابه‌جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ از مبدأ استان همدان به اقصی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از گردشگری همدان، محمد سرگزی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا شش فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۶۷ هزار مسافر در قالب ۸۰۰۰ سفر از مبدأ استان همدان به سایر شهرهای کشور جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش سفرهای نوروزی را شاهد هستیم که علت آن همزمان شده تعطیلات نوروزی با ایام ماه رمضان است.

️وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شش نفر به صورت مستمر در پایانه‌های مسافری استان همدان حضور دارند و ۱۵ نفر دیگر از همکاران این اداره‌کل نیز در محل پاسگاه پلیس راه‌های استان به صورت دوره‌ای حاضر بوده و مشغول کنترل موارد ایمنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری هستند.

سرگزی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان افزود: هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی مسافری انجام شده تا در ساعات افطار پذیرایی مختصری از مسافران داشته باشند و مسافران هم می‌توانند هرگونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد خود را در موارد حوزه مسافری از طریق سامانه ۱۴۱در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به این نظرات رسیدگی شود.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار