آخرین اخبار

6. فروردين 1403 - 22:52   |   کد مطلب: 27948
آیت الله شعبانی در شورای اداری استان همدان گفت: مراقبت از حرمت ماه مبارک رمضان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» آیت الله شعبانی افزود:
انتخابات سال گذشته نشان دهنده همت بلند ملت ایران بود، امیدواریم افرادی که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند، این مسئولیت به معنای واقعی کلمه برای آنها مبارک باشد.

امام جمعه همدان بیان داشت: شرط مبارک بودن مسئولیت‌ها این است که از این موقعیت برای خدمت به مردم استفاده شود. در دهه اول انقلاب، به دلیل آنکه هنوز درگیر بروکراسی ادارات نشده بودیم، شاهد موفقیت‌هایی در عرصه اقتصاد بودیم.

وی بیان داشت: رشد تولید با مشارکت مردم، تفکری بود که در اول انقلاب مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: متاسفانه روند اداری کشور به سمتی رفته که امروز باید از آن به عنوان یک دیکتاتوری ساختار یاد کنیم. برای مردم تفاوتی ندارد چه کسی مسئول است، مردم از ما کار و رفع مشکلاتشان را می‌خواهند.

شعبانی ادامه داد: نیازمند طراحی ساز و کار مورد نیاز در عرصه مردمی سازی هستیم، چندین سال است مسئولان از مردمی سازی صحبت می‌کنند، اما کار مهمی در این عرصه را شاهد نبودیم، معنای مردمی سازی، یعنی جهاد عمومی در عرصه تولید ثروت است و تنها با شعار دادن مشکلات حل نمی‌شود. مردم احساس می‌کنند تولید مشکل است و لذا به سمت خرید دلار و یا طلا حرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های پیشرفت کشور، مشارکت مردم در عرصه تولید ثروت است، پس مراقب باشیم تنها به چاپ چند بنر در سطح شهر اکتفا نشود و مردم هیچ‌جا تحقق شعار سال را احساس نکنند و برای تحقق شعارسال از نخبگان دانشگاهی وعرصه تجارت استفاده شود.

در پایان امام جمعه همدان اظهار داشت: تولید ثروت در اسلام یک امر ارزشمند است و تولید حداکثری همراه با مصرف عادلانه زمینه ساز پیشرفت کشور است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار