آخرین اخبار

24. اسفند 1402 - 20:23   |   کد مطلب: 27902
بررسی آخرین وضعیت منابع آب و آبرسانی به شهروندان، مسائل بهداشتی مربوط به سامانه‌های آبرسانی پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» در این جلسه مشترک که با حضور آرش مفرح‌ذات و علی‌اصغر گشانی و کارشناسان‌ استانی برگزار شد.

در ابتدا جلسه مهندس مرادی مسائل بهداشتی موجود در روند آبرسانی به شهروندان و برنامه‌های پیش‌رو در جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، بررسی آخرین وضعیت منابع آب و آبرسانی به شهروندان، مسائل بهداشتی مربوط به سامانه‌های آبرسانی از قبیل نتایج آزمایشات میکروبی و شیمیایی، وضعیت کلرزنی و شستشوی دوره‌ای شبکه‌ها را مورد بررسی، بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه دکتر مفرح‌ذات، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات آبفای شهرستان در حوزه آبرسانی و برخورداری صد در صدی شهروندان از آب شرب بهداشتی که این امر را مرهون تلاشها و تعاملات سازنده بین شرکت آبفا و شبکه بهداشت شهرستان دانسته و خواستار رفع برخی مشکلات بهداشتی در شبکه های آبرسانی شد.

مدیر آبفای شهرستان نیز، ضمن اشاره به اهمیت نظارت و ارتقاء کیفیت آب شرب به عنوان رسالت اصلی شرکت آبفا، به همکاری و همفکری بیش از پیش با مرکز بهداشت به عنوان دستگاه ناظر، در جهت برطرف نمودن نقاط ضعف و ارائه به موقع گزارشات و معضلات بهداشتی شناسایی شده تاکید نمود.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار