آخرین اخبار

14. اسفند 1402 - 19:15   |   کد مطلب: 27846
فرماندار شهرستان فامنین در جلسه خدمات سفر شهرستان گفت: با تصمیمات و تدابیر صحیح خدمت‌رسانی به مردم در تعطیلات عید نوروز تداوم دارد و نباید این تعطیلات مانع خدمات‌دهی به شهرستان شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جلسه خدمات‌سفر در شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بیان داشت: تا شروع ماه مبارک رمضان یک هفته فرصت باقیمانده است و باید از همه جهات برای امورات نانوایی‌ها، خدمات بهداشت و درمانی و تنظیم بازار و غیره آماده باشیم.

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد: ضروری است مدیران شهرستان در تعطیلات پیش‌رو و در سال جدید نیروی جایگزین و ذخیره برای ارائه خدمات به شهروندان در ادارات داشته باشند و مسئولین ادارها نظارت لازم را نسبت به مجموعه موردنظر خود داشته باشند.

وی با اشاره به قدردانی از خدمات شهرداری اضافه کرد: با توصیه به آمادگی لازم برای ورود به ماه رمضان و سال جدید، خدمات سال‌های گذشته برای عید نوروز توسط شهرداری مورد تقدیر بوده و امسال هم آمادگی لازم برای فضاسازی باطراوت و شاداب در سطح شهر، شهرستان و ادارات در ایام نوروز داشته باشند.

شایان ذکر است: در ابتدای این جلسه مهندس رستمی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و اعضای ستاد به بیان گزارش در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته و در آمادگی لازم برای شروع سال جدید و برنامه‌های پیش‌رو در این عید نوروز به گفت‌گو و نظر خواهی پرداختند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار