آخرین اخبار

8. اسفند 1402 - 9:50   |   کد مطلب: 27828
رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی کشور:
رأی اولی‌ها پای‌کار اصلی انتخابات هستند
رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی کشور گفت: دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها پای‌کار اصلی انتخابات هستند و حضور آنان باعث رقم‌خوردن آینده درخشان برای خودشان و کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از عصر همدان،علیرضا خدابنده‌لو با اشاره به لزوم حضور حداکثری رأی اولی‌ها در انتخاب گفت: دانش‌آموزان امروز به‌عنوان دهه هشتادی‌ها و رأی اولی‌ها نقش بسیار مؤثری و مهمی را در ساخت آینده‌ای بهتر و آینده‌ای درخشان‌تر دارند.

وی افزود: رأی اولی‌ها به‌عنوان قشر جوان در جامعه بسیار مؤثرند و بیراهه نیست اگر بگوییم مهم‌ترین قشر مردم همین جوانان هستند که نقش‌آفرینی آنان امروز برای تغییرات در کشور بی‌بدیل است.

رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی کشور عنوان کرد: اگر قرار است تغییراتی در کشور رخ دهد همین جوان‌ها ذی‌نفع نخست آن هستند و این تغییرات را خود همین جوانان رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک اصل همیشگی در کشور جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: کشور ما جمهوری است و تقریباً به‌اندازه سن انقلاب اسلامی ایران در همه ارکان سیاسی کشور انتخابات برگزار شده است و می‌طلبد که دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها در این انتخابات پای‌کار بیایند و آینده درخشان برای خودشان رقم بزنند.

خدابنده‌لو گفت: حضور داش آموزان بسیار مؤثر است و نقش او نیز در خانواده بی‌بدیلی است و اگر دانش‌آموزان به این فکر برسد که انتخابات امر مفیدی است و می‌تواند برای کشورش مؤثر باشد، یک جمعیت میلیونی را تحت شعاع قرار داده می‌شود.

وی گفت: انتظاری که جوان‌ها از مسئولین به‌خصوص کاندیداهای دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند این هست که به‌دور از هرگونه وعده‌ توخالی و به‌دور از ایجاد ناامیدی‌های کاذب در دل مردم عمل کنند.

رئیس مجلس شورای دانش‌آموزی کشور از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: کاندیداها این وعده را به مردم و بخصوص جوان‌ها بدهند که در آینده دلسوز مردم و مقید به قانون اساسی جمهوری اسلامی باشند.

وی افزود: این کاندیداها در صورت رأی آوردن حتماً همراه مردم و جوان‌ها باشند و در تصمیمات سیاسی کشور از نظرات جوان‌ها و نوجوان‌ها به‌خصوص دانش‌آموزان هم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پتانسیل بسیار ویژه‌ای در بین جوانان نهفته شده از که در تصمیمات کشوری می‌توان از آن بهره برد، عنوان کرد: مسئولان باید در تمام تصمیمات مردم را ببینند و هر حرمت آنان سود و منفعتی برای کشور و منطقه حوزه انتخابیه خودشان را داشته باشد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار