آخرین اخبار

6. اسفند 1402 - 11:45   |   کد مطلب: 27816
فرماندار فامنین گفت: با حضور شهروندان در پای صندوق‌های رأی‌گیری از کشور ایران در مقابل دشمن دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جمع فرهنگیان و نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سالن آموزش و پرورش فامنین گفت: به همان دلیل که رزمندگان عزیز دوران دفاع مقدس وظیفه خود دانستند که از مرزها دفاع کنند پس ما همه وظیفه داریم در پای صندوق‌های رأی‌گیری حضور پیدا کنیم.

فرماندار فامنین با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مدظله‌‌العالی در تمام سخنرانی‌های خود از ابتدای سال به اهمیت انتخابات و مشارکت در آن تأکید و توصیه فراوان داشتند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در دی ماه چهار سخنرانی داشتند که نسبت به اهمیت انتخابات و مشارکت در انتخابات توصیه‌های مهمی داشته و فرمودند؛ همه مردم  مخاطبینی دارند و وظیفه آنان دعوت کردن مردم به مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری و انتخابات است.

وی تصریح کرد: همه جوانان، رسانه و مطبوعات، علما و اساتید حوزه علمیه و حتی افراد در خانواده می‌توانند، منادی انتخابات باشند.

حسینی اظهار داشت: ۵۰ درصد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و نقش برجسته‌ای در تصمیم گیری در جامعه را دارند و ۵۰ درصد دیگر جامعه  تحت تاثیر بانوان قرار دارند.

فرماندار بیان داشت: در جنگ تحمیلی رزمندگان توسط چه کسی هدایت، بدرقه و توسط چه کسانی در جبهه‌ها پشتیبانی می‌شدند، این مادران، همسرها بودند که فرزندان و شوهران خود را برای اعزام به جبهه‌ها از زیر قرآن بدرقه می‌کردند و اکنون زمان ایفای نقش در انتخابات است.

شایان ذکر است در این جلسه از کاندیداهای مجلس خبرگان از جمله آیت الله طه محمدی، آیت الله علی شعبانی و آیت الله موسوی اصفهانی در مورد برنامه خود توضیح و تشریح کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار