آخرین اخبار

26. بهمن 1402 - 9:30   |   کد مطلب: 27786
در حادثه تیراندازی در جشن خیابانی مرتبط با قهرمانی یک تیم آمریکایی در لیگ فوتبال ملی، دست‌کم یک نفر کشته و 21 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « آوای فامنین» به نقل از فارس، بنا به گفته نیروهای امنیتی آمریکا، روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی، در پی وقوع یک حادثه تیراندازی در مراسم جشن پیروزی تیم فوتبال آمریکایی «کانزاس سیتی چیفس» در «کانزاس سیتی» ایالت «میزوری» آمریکا دست‌کم یک نفر جان خود را از دست داد و 21 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس کانزاس سیتی استیسی گریوز، شب گذشته در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که سه نفر در ارتباط با این حادثه تیراندازی بازداشت شده‌اند و «برای حادثه امروز تحت بازجویی قرار گرفته‌اند».

رئیس اداره آتش‌نشانی راس گروندیسان نیز در یک کنفرانس خبری که نیمه‌شب گذشته برگزار شد، گفت که 22 نفر مورد تیراندازی قرار گرفتند که یک نفر جان باخت. حال 15 نفر از زخمی‌ها نیز وخیم است.حادثه تیراندازی در لیگ برتر فوتبال ملی آمریکا و درست پس از پایان رژه و جشن خیابانی روی داد.

آزاد بودن حمل سلاح در ایالات متحده آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز حاضر نیست اقدامی را برای محدود کردن حمله سلاح انجام دهد.

حادثه تیراندازی در شرایطی رخ داده است که حدود 800 نیروی امنیتی از جمله مأموران اف‌بی‌آی و اداره مشروبات الکلی، دخانیات، سلاح‌های گرم و مواد منفجره (ATF) در مراسم جشن خیابانی و رژه قبل از آن حضور داشتند.

انتهای خبر/.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار