آخرین اخبار

15. بهمن 1402 - 2:24   |   کد مطلب: 27740
در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد:
سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی در فامنین
آئین افتتاح سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی شهر فامنین در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» علی حقیقی ضمن تشکر از همراهی مسئولین در افتتاح این سالن قدردانی کرد و گفت: سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی بیش  از یک دهه تعطیلی این پروژه دوباره از سر گرفته شد و امروز افتتاح گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان داشت: این پروژه با مساحت ی بالغ بر در ۶۲۰ متر و با اعتبار ۷ میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان و ظرفیت ۲۰۰ نفر تماشاچی ساخته شده است که ششمین پروژه در استان می‌باشد.

در ادامه ورزشکاران باستانی‌کار در گود سالن زورخانه شهید خلیلی شروع به حرکات ورزشی و نمایشی کردند که با تشویق گرم مسئولين و حاضرین در سالن قرار گرفت.

شایان ذكر است: در سومین روز از دهه مبارک فجر، دکتر قاسمی فرزاد استاندار محترم، مهندس یوسفیان معاون محترم امور عمرانی استاندار، نمایندگان محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه فامنین، سید روح الله حسینی فرماندار، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، دکتر غلامی پاک مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری همدان، اعضای شورای تأمين،  پدر شهید رسول خلیلی اولین مدافع حرم استان همدان، سالن باستانی شهید مدافع حرم رسول خلیلی حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار