آخرین اخبار

7. بهمن 1402 - 11:34   |   کد مطلب: 27715
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد:
شهر سفیدپوش می‌شود
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امشب انتظار داریم در نقاط شهری شاهد بارش باران و برف باشیم، گفت: از روزهای دوشنبه و سه شنبه با عبور موج بارشی از استان هوای سرد تا هشت درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به روند بارشی در آسمان استان گفت: از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان بودیم و تا این لحظه صبح روز شنبه در شهر همدان ۱۰ میلی متر‌ بارش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه برف در برخی از نقاط تا ۱۵ سانت باریده است، افزود: امشب نیز انتظار داریم در نقاط شهری شاهد بارش باران و برف باشیم.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در اغلب گردنه‌ها بارش برف داشته‌ایم و بارش‌ها تا صبح فردا ادامه خواهد داشت ولی از بعدازظهر امروز بارش‌ها به شکل باران و برف خواهد بود.

زاهدی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه با عبور موج بارشی از استان هوای سرد تا هشت درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود، گفت: از روز سه‌شنبه شب و تا آخر هفته مجددا سامانه بارشی به استان وارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته شاهد بارش و برف خواهیم بود، افزود: در هفته پیش‌رو شرایطی کاملا زمستانی داریم که موجب سرد شدن هوا می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: امروز و فردا در برخی از ساعات شاهد وزش باد خواهیم بود و این وزش باد در اواسط روز بیشتر می‌شود.

انتهای خبر/ .

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار