آخرین اخبار

12. دى 1402 - 8:58   |   کد مطلب: 27644
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طی روزهای آتی نشستی با سرمربی مستعفی تیم فوتبال این باشگاه خواهد داشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از تسنیم، رضا درویش درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما هم از رسانه باخبر شدیم و بعد از آن هم اعلام کردیم مخالف استعفا هستیم. حتماً باید با او صحبت و مشکلات را اگر بتوانیم برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر استعفا به باشگاه زده است یا خیر، گفت: خیر ما هم از طریق رسانه باخبر شدیم. بعد از بازی هم نتوانستیم با او صحبت کنیم و طی فردا یا پس فردا قرار می‌گذاریم تا صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گل‌محمدی مدعی است چند هفته پیش قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده است، توضیح داد: فسخ شرایطی دارد. او نامه‌ای نوشته بود که اگر این شرایط مهیا نباشد قراردادش را فسخ می‌کند که بخشی از آن بحث مالی هم بود که تا اندازه‌ای برطرف شد. 

درویش گفت: ما هم از رسانه‌ها استعفای گل‌محمدی را شنیدیم. او دو روز پیش نامه داده و رسماً نفرات مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است. حالا شاید بعد از بازی هیجانی یا چیزی بوده که این حرف زده شده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی امروز تیمش مقابل مس رفسنجان از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد.

پس از این اتفاق یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که ترجیح داد نامش اعلام نشود در این باره به تسنیم گفت: گل‌محمدی دو سه روز پیش از طریق افشین پیروانی لیست نقل‌و‌انتقالاتی نیم‌فصل خود را به باشگاه داد و حتی درخواست یک اردوی خارج از کشور را هم داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار