آخرین اخبار

25. آذر 1402 - 10:03   |   کد مطلب: 27581
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: داریوش ولی‌زاده با کسب مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور مجوز حضور در اردوی تیم ملی کشتی کشور را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین » به نقل از عصر همدان، حمیدرضا سپهری‌نیا با اشاره به درخشش کشتی‌گیر ملایری در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان مازندران و شهرستان ساری برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات کشتی‌گیران نامدار و قهرمانی سراسر کشور حضور داشتند که چهار ورزشکار از شهرستان ملایر در این مسابقات به همراه تیم استان همدان حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسعود مصطفی جوکار و جلال لطیفی مربیان سازنده شهرستان ملایر مربیگری تیم استان همدان را عهده‌دار بودند.
وی به درخشش ورزشکاران ملایری در این مسابقات اشاره کرد و گفت: سینا زندی، داریوش ولی‌زاده، علی کریمی و عباس زندیه کشتی‌گیران ملایری این مسابقات بودند.
سپهری‌نیا به مدال‌آوری داریوش ولی‌زاده در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: ولی‌زاده کشتی‌گیر توانمند و آینده‌دار ملایری با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات و غلبه و شکست حریفان سرسخت کشوری خود با کسب مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات مجوز حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور را دریافت کرد.
وی بیان کرد: پس از سال‌ها افتخارآفرینی کشتی‌گیران ملایری در مسابقات کشتی ملی و بین‌المللی داریوش ولی‎زاده موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار