آخرین اخبار

23. آبان 1402 - 11:15   |   کد مطلب: 27407
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:
فردا آسمان همدان بارانی می‌شود
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از ظهر فردا وارد همدان می‌شود گفت: شاهد بارش باران در برخی از ساعات بعدازظهر فردا به شکل خفیف و در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«آوای فلمنین» با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی گفت: امروز و امشب آسمان استان عمدتا ابری خواهد بود و در ساعاتی از امروز وزش ملایم باد خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از ظهر فردا یعنی چهارشنبه ۲۴ آبان ماه وارد استان می‌شود افزود: در برخی از ساعات بعدازظهر فردا شاهد بارش باران به شکل خفیف در اکثر نقاط استان مخصوصا نقاط غربی خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

باقری شکیب با اشاره به وضعیت دمای هوا در استان همدان گفت: از فردا با توجه به افزایش ابرناکی و بارش باران دوای روزانه بین سه تا ۶ درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای کمینه و شبانه تغییر محسوسی ندارد تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای بیشینه از ایستگاه هواشناسی شهرستان اسد آباد و بهار با ۲۱ درجه گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان عنوان کرد: صبح امروز دمای کمینه از شهرستان همدان، بهار و رزن با یک درجه گزارش شد.

باقری شکیب به دمای هوا در شهر همدان اشاره کرد و گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۹ و یک درجه در نوسان بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه در استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد و سامانه بارشی بعدی از روز دوشنبه هفته آینده استان همدان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای خبر/.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار