آخرین اخبار

19. مهر 1402 - 10:17   |   کد مطلب: 27235
دشمن متخاصم درطول سال‌های متمادی بدنبال روش‌های مختلف جهت وارد آوردن خلل به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و دراین مسیر از انواع مختلف وبه کارگیری تمامی اسباب و امکانات استکباری و مزدوران خود دریغ ننموده است.

به گزارش آوای فامنین: یکی از وهله‌های تاریخی این هجمه‌ها را می‌توان فتنه‌هایی که با پشتوانه مالی،اندیشه ای،رسانه ای آمریکا و غرب وصهیونیست متخاصم ومتجاوزو کودک کش، به راه اندازی جنگ ترکیبی علیه اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران، انواع مختلف شرارت‌ها را رقم زدند .

با مروری مختصر بر ابعاد متفاوت فتنه انگیزی چه آنجا که با پشتیبانی امپراطوری رسانه ای دروغ های واهی جهت بدبینی اذهان و گمراه نمودن افکار  و شایعه پراکنی نموده ودر هر فتنه به گونه ای با مخلوطی از اطلاعات نادرست و کم صحت چنان تشویش اذهان عمومی را رقم زد که وقتی صحت وسقم مطالب بررسی می‌شد اکاذیب منتشره مشخص تر می‌گشت واز آنجا که عموما افراد نگاه تحقیقی به اخبار رسیده نداشته و ندارند دچار سوء برداشت ومبادرت به تصمیم ناصحیح نیز می‌شدند و خصوصا جوانان که در میان غوغای هیجانی  دشمن،مقیاس فهم آن نیز را ازدست می دادند.

دربرداشت نادرست از سوء نیت دشمنان قسم خورده ملت ایران که نه میانه ای با آزادی بخشی به آحاد جوامع انسانی ونه میانه‌ای با به رسمیت شناختن حقوق مردم دنیا دارند.

چنانکه اثرات جنایات آنها در جای جای دنیا مشهود است هیروشیما، ناکازاکی،بوسنی وهرزکوبین،جنگ‌های جهانی،فلسطین،جنگ تحمیلی علیه ایران و جنایات جنگی آن،هواپیمای مسافربری ایران،کشتار بی رحمانه مردم افغانستان، سوریه، یمن، لبنان،فلسطین، دخالت در امور سیاسی کشورهای دنیا و جنگ افروزی در قاره آفریقا، کشته سازی‌ها و طراحی نقشه‌های براندازی و فتنه گری در کشورهای مختلف دنیا، دست اندازی به ثروت  کشورهای مختلف، که صاحب حق دولت‌ها همگی و هزاران برابر بیش از موارد فوق به گواهی و گزارشات مستند تاریخی ،پایه های  قدرت پوشالی وبناشده برحق مظلومان عالم از هرآئین،مسلک و تجاوزات سیاسی و برنامه ریزی‌ها و ریل گذاری‌های سیاسی دراندیشکده‌های که خود به دنبال راهی برای سرکوب عزت استقلال و پیشرفت کشورهای مختلف بوده و هستند تا خود را به عنوان توخالی قدرت اول دنیا حفظ واز این رهگذر منافع خود را در دنیا به تثبیت برسانند.

ازاین رو ایران به عنوان کشوری که در دنیا در مواجه با خصومت‌های همیشگی آمریکا ودست نشانده های مزدور آن وصهیونیست‌ها، همواره در نوک پیکان تهاجمات و فتنه‌انگیزی سیاسی و سرمایه گذاری ویرانگر مستکبران بوده است چنانکه قبل از استیلای حکومت اسلامی در ایران نیز هدف تاراج گوناگون آنان بوده اما بعد از انقلاب اسلامی هیچ گاه به منافع و اهداف استعماری استکباری خود نرسیده اند و رسوایی آنان به دروغ پراکنی و شائبه سازی  وفتنه انگیزی مثال زدنی است.

آنانکه با دستمایه سازی برخی شعارهای فرتوت و فتنه انگیزی سیاسی مستمرا به دنبال وارد آوردن خسارات مختلف واز توجهات انداختن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند و هیچگاه به موفقیت نرسیده وبا خاری شکست خورده اند.

در فتنه اخیر آمریکایی صهیونیستی که به دنبال تههیج احساسات عمومی مردم وکشته سازی وصحنه گردانی احساسی سیاسی بودند با هوشیاری و اقتدار نظام‌اسلامی باعث ناکامی آنان گردید، در نا آرامی‌ها مسائل مختلفی مطرح شد که با هوشیاری نیروهای امنیتی، به پایان رسید.

رسانه‌های مزدور، سیاست‌های انسان‌ستیز روز به روز آشکارترشد تا آنجایی که حمله به مقدسات که حمله به آستان مقدس شاه چراغ، یکی از آنهاست پس مشخص می‌گردد اساس فتنه، گرفتن امنیت و گرفتن اعتقاد و حمله به مقدسات است.

ازاین رو فتنه انگیزان آمریکایی صهیونیستی ودست نشانده‌های اینان ثابت کرده اند که اگر به قدرتی دست یابند یا راه نفوذ وخللی بیابند آنگاه نه به ایران وایرانی، علارقم شعارهای عوام فریبشان نه به اسلام ونه به ناموس نه به حیثیت ونه به آزادی مردم ایران به خاطر دستیابی به منافعشان هیچگاه رحم نخواهند کرد.

نظام سلطه آمریکایی صهیونیستی، دشمن آزادی،عزت و اقتدار ملت هاست وبا آن تعارض منافع دارد،چرا که می‌داند اقتدار کشورهای دنیا یعنی اضمحلال قدرت پوشالی آمریکا و پایانی برسیطره ظالمانه آنان.

شکست سیاست‌های آمریکایی صهیونیستی  سالهاست که رقم خورده و دنیا شاهد آن است که پیروزی حق علیه باطل روز افزون است که نصرت، پیش روی آزادی خواهان عالم است چرا که دشمن آزادی ملت‌ها یعنی آمریکا اسرائیل  غاصب  و همه سردمداران وابسته به آنان روز به روز در افتضاح سیاست‌های خصمانه خود مفتضحانه شکست خواهند خورد انشالله.

گردآوری: حسین درخشنده

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار