آخرین اخبار

20. تير 1402 - 20:35   |   کد مطلب: 27011
به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایشی با شعار پای خانواده ایستاده ایم در محل پارک ملت فامنین از ساعت 17:30 الی 19:00 برگزار شد.

به گزارش آوای فامنین،  این همایش بزرگ خانوادگی باشعار ( # پای_خانواده_ایستاده_ایم) در پارک ملت فامنین با حضور مسئولین شهرستانی بهمراه برنامه های شاد، مسابقه و اهدا جوایز ... با متولی حوزه مقاومت بسیج کوثر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۰۰ برگزار شد.

ابتدا فرمانده سپاه ناحیه فامنین سرهنگ هادی ربانی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و حاضرین در این همایش بر حجاب و عفاف در خانواده و بنیاد خانواده تاکید و امری مهم شمرد.

 آیت‌الله مطهری مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان با تکیه بر فرامین دینی و آیات قرآنی به اهمیت عفاف و حجاب در خانواده اشاره نمود و بر استقبال کنندگان این همایش مسئله پای بند بودن به خانواده اسلامی و دوری از فرهنگ غربی یادآوری کرد.

در ادامه با برپایی غرفه های فرهنگی و تبلیغاتی بین شرکت کنندگان و اجتماع خانواده ها در همایش پای خانواده ایستاده ایم اهمیت حجاب و عفاف نشان داده شد.

در پایان این همایش با اهدا جوایز و پخش بسته های فرهنگی در بین دختران و خانواده ها از مسئله حجاب و عفاف توسط حوزه مقاومت کوثر، تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر / حسینی

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار