آخرین اخبار

6. آذر 1396 - 21:24   |   کد مطلب: 25134
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با نشستن و حرف‌زدن حل نمی‌شود، گفت: حل مشکلات اقتصادی نیازمند حرکت جهادی و بسیجی‌ است.

به گزارش آوای فامنین، حمید‌رضا حاجی‌بابایی صبح امروز در جمع مردم قهاوند اظهار داشت: بسیجیان با نگاه نورانی قرآنی در دفاع مقدس حماسه آفریدند و بعد از آن در دفاع از حریم ائمه (ع)  ایستادند و امروز نیز در صحنه حضور دارند. اعتقاد به قرآن و ولایت سبب شده بسیجی از همه سرمایه‌ای که دارد بگذرد و فقط به هدف والای خود یعنی رضای خداوند بیاندیشد؛  مردم وقتی کلمه بسیج را می‌شنوند احساس امنیت، قدرت و سلامت می‌کنند. 

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه تفکر داعش در طول 1400 سال همواره وجود داشته و به شیوه‌های گوناگون به اسلام ناب محمدی ضربه زده است، گفت: هم‌پیمانان داعش آمریکا، رژیم وهابی سعودی و رژیم صهیونیستی هستند. توطئه ایجاد داعش تنها برای فتح عراق، سوریه و لبنان نبود بلکه برای تهدید امنیت ایران بود البته در حال حاضر بسیجیان مدافع حرم حضور دارند و اجازه هیچ تحرکی را به آن‌ها نمی‌دهند تا ما در امنیت باشیم. 

حاجی‌بابایی با بیان اینکه هنوز آمریکا اصرار دارد تفکر داعش ادامه یابد، گفت: حادثه مصر و انفجار و به رگبار بستن نمازگزاران ادامه تفکر داعش، ترامپ، رژیم وهابی سعودی و رژیم صهیونیستی است، کشتن مردم بی‌گناه نتیجه تفکر ضد‌اسلام ناب محمدی است چراکه تفکر اسلام ناب، امنیت، صلح و سلامت مردم را می‌خواهد و تفکر استکبار تروریست‌پرور و ضد مردم است. 

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه آمریکا قدرت برخورد قانونی و عقلانی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: آمریکا برجام را امضا کرده و نمی‌تواند آشکارا آن را نقض کند چراکه دنیا شاهد این توافق بوده است اما راه دیگری را برگزیده و آن انتخاب ترامپ و دیوانه خطاب‌کردن وی از سوی هیئت حاکم برای نقض قوانین است‌به این معنا که نیاز امروز، تفکر ضدمردمی آمریکا، ترامپ، و نیاز دیروز آن اوباما بود، اما هر  یک با سیاست واحد با ایران و جهان اسلام برخورد کردند.  

عضو کمیسیون برنامه، بودجه  و محاسبات مجلس با بیان اینکه در کشور باید با تفکر بسیجی از قله‌های مشکلات اقتصادی عبور کنیم و عبور از معبرهای پیچیده اقتصادی جز با حرکت جهادی و بسیجی امکان‌پذیر نیست، گفت: اقتصاد را باید به کسانی که امنیت را حفظ کردند، سپرد و بدون تردید آن‌ها امنیت اقتصادی را نیز به ملت ایران هدیه خواهند کرد همانگونه که مشکل امنیت با گفت‌وگو و نشستن در پشت درهای بسته حل نشد، مشکلات اقتصادی نیز با نشستن و حرف‌زدن حل نمی‌شود. فرماندهان اقتصادی باید بند پوتین‌ها را بسته باشند و شبانه‌روز بدوند و مثل مردم زندگی کنند چراکه امروز مقام معظم رهبری قدرتمندانه به‌میدان آمده‌اند و امروز شرم‌آور است برای مسئولان کشور که میلیون‌ها جوان مستعد، بیکار باشند. 

نماینده مردم همدان در مجلس با ببیان اینکه باید برای حل مشکل اشتغال در کشور جهادی و بسیجی عمل کرد، افزود:‌ امروز اگر اراده بر حفظ میلیون‌ها جوان است باید کار را به بسیجیان داد و از نظر ما در این کشور هرکسی که دغدغه حفظ نظام را دارد، بسیجی است. 

وی با تاکید بر اینکه بار‌ها گفته‌ایم آمریکا دشمن درجه یک بوده اما خطر درجه یک ما نیست، اظهار داشت: امروز مشکل و دشمن اصلی ما عدم اشتغال و مشکلات اقتصادی و معیشتی است و اقتصاد، تولید و اشتغال همانند گره کوری است که قابلیت باز‌شدن دارد. 

نماینده مردم همدان با بیان اینکه امروز رئیس جمهور، هیئت دولت و استاندار بهانه‌ای برای کار نکردن و حل مشکلات مردم ندارند، گفت: همه به میدان آمده‌اند، سپاه پرقدرت وارد شده است و با تمام قدرت در جنگ اقتصادی و کمک به دولت وارد شده و در روستا‌ها برای رفع محرومیت فعالیت می‌کند بنابراین همه آحاد ملت بزرگ ایران وظیفه دارند که در این حماسه اقتصادی سهیم باشند و همه همدلانه در اندیشه برطرف‌کردن مشکلات اقتصادی باشند. 

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه باید بدانیم مبارزه با یک دزد و مفسد اقتصادی آسان نیست چراکه برخی‌ پشتوانه داخلی و خارجی دارند، گفت: دشوار‌ترین کار، مبارزه با زیاده‌خواهان است مانند جنگ جمل که مبارزه با زیاده‌خواهان بود. امروز جنگ ما مبارزه با فسادهای گسترده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار