آخرین اخبار

22. آبان 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 25072
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بعد از وقوع زلزله گفت: دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش آوای فامنین،

علیمردان طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وقوع زلزله در همدان و شهرستان‌های این استان اظهار کرد: زمین لرزه در سرپل ذهاب رخ داده و همدان محیط آن بود.

وی با بیان اینکه در پی زلزله رخ داده در نقاط مختلف کشور دستگاه های ذی‌ربط در آماده‌باش قرار دارند، گفت: امشب زلزله‌ای به قدرت 7.3 ریشتر مرز ایران و عراق را لرزاند و پس‌لرزه این زلزله در استان‌های غربی از جمله همدان احساس شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و نگران نباشند.

وی با بیان اینکه موردی از تلفات و خسارات ناشی از زلزله در همدان گزارش نشده است، گفت: از آن جا که ما معین استان کرمانشاه هستیم، نیروهای امدادی خود را به این استان فرستادیم.

طالبی با بیان اینکه زمین لرزه بین حلبچه عراق و ازگله کرمانشاه رخ داده است، بیان کرد: زمین لرزه در سه نوبت رخ داد؛ اول ساعت 21:05 دقیقه، زلزله دوم در ساعت 21:48 دقیقه و زلزله سوم در ساعت 21:59 دقیقه رخ داد.

وی ادامه داد: این زمین‌لرزه با این قدرت تلفات و خسارت‌هایی خواهد داشت که استان همدان اعلام آمادگی کرده و در صورت نیاز به کرمانشاه اعزام نیرو خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با اشاره به اینکه اکنون مرکز زلزله مشخص شده به مردم توصیه می‌کنم نگران نباشند اما آمادگی داشته باشند، تصریح کرد: مردم امشب از خوابیدن کنار پنجره پرهیز کنند و اشیایی که احتمال سقوط دارند را ثابت و محکم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار