آخرین اخبار

3. شهريور 1392 - 8:45   |   کد مطلب: 2221
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت
چهار پروژه قابل افتتاح با اعتبار 970 میلیون ریال در فامنین
تیموری با اشاره به چهار پروژه قابل افتتاح با اعتبار 970 میلیون ریال در فامنین یادآور شد: در راستای تأمین برق متقاضیان و روشنایی معابر در فامنین نیز دو دستگاه ترانسفورماتور و 59 اصله پایه فشار ضعیف نصب شده است.

تیموری با اشاره به چهار پروژه قابل افتتاح با اعتبار 970 میلیون ریال در فامنین یادآور شد: در راستای تأمین برق متقاضیان و روشنایی معابر در فامنین نیز دو دستگاه ترانسفورماتور و 59 اصله پایه فشار ضعیف نصب شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: 121 پروژه عمرانی شرکت توزیع نیروی برق همدان با 70 میلیارد و 830 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 حاجی‌رضا تیموری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: 121 پروژه عمرانی شرکت توزیع نیروی برق همدان با هزینه 70 میلیارد و 830 میلیون ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح 16 پروژه با هزینه 19 میلیارد و 664 میلیون ریال در شهرستان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان بیان داشت: 11 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 110 میلیون ریال شامل احداث 6 کیلومتر شبکه خطوط 20 کیلوولت هوایی، 6.25 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، نصب 11 دستگاه ترانسفورماتور برای مشترکین کشاورزی و صنعتی، نصب یک هزار و 455 دستگاه کنتور برای متقاضیان کنتور در امور یک شهرستان همدان آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: در امور 2 شهرستان همدان نیز پنج پروژه با 12 میلیارد و 554 میلیون ریال شامل احداث 9.65 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور 315 و 200 کیلوولت آمپر، 10 کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف زمینی و 34 دستگاه ترانسفورماتور نیز در راستای مسکن مهر طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: در شهرستان رزن نیز سه پروژه با 780 میلیون ریال اعتبار شامل نصب دو دستگاه ترانسفورماتور با مجموع ظرفیت 200 کیلوولت آمپر و احداث شبکه فشار ضعیف به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان تأکید کرد: طی هفته دولت 24 پروژه با اعتبار 5 میلیارد و 280 میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ افتتاح می‌شود.

به گفته وی از جمله پروژه‌های کبودراهنگ می‌توان به احداث شبکه فشار ضعیف، نصب پست هوایی (13 ترانسفورماتور)، احداث و اصلاح شبکه 20 کیلوولت، نیرو رسانی به متقاضیان و چاه‌های کشاورزی با نصب و تعویض 370 دستگاه از کنتورهای عادی و دیماندی اشاره کرد.

تیموری خاطرنشان کرد: در شهرستان بهار نیز هشت پروژه با 3 میلیارد و 910 میلیون ریال شامل احداث و تبدیل شبکه فشار ضعیف و شبکه 20 کیلوولت، برق‌رسانی و اصلاح و تعویض تجهیزات شبکه صورت گرفته که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به هفت پروژه قابل افتتاح در اسدآباد تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی به واحدهای مسکونی در قالب 18 دستگاه پست هوایی و 4.8 کیلومتر شبکه فشار متوسط، تعویض 15 اصله پایه و سه دستگاه پست عمومی، اصلاح 20 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و نصب اصله پایه روشنایی و 20 دستگاه چراغ گازی برای تأمین روشنایی معابر است.

*12 پروژه شرکت  برق همدان آماده کلنگ‌زنی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان ابراز داشت: 25 پروژه نیز با اعتبار 22 میلیارد و 45 میلیون ریال در شهرستان ملایر آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: احداث هشت کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور برای برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی، تأمین برق متقاضیان با احداث شبکه فشار ضعیف و 10 دستگاه ترانسفورماتور، تعویض و اصلاح شبکه فشار متوسط با احداث 20 کیلومتر خط 20 کیلوولت و 30 اصله پایه، بهره‌برداری از فیدرهای گل یخ، نمازگاه و انبار نفت با احداث 15.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی از جمله پروژه‌های ملایر است.

تیموری با اشاره به بهره‌برداری از 32 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 131 میلیون ریال در شهرستان نهاوند گفت: این پروژه‌ها شامل نصب 16 دستگاه پست هوایی، احداث و اصلاح 9.8 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، تعویض 300 عدد لامپ روشنایی معابر، برق‌رسانی به چاه‌های آب کشاورزی و برق‌رسانی به واحدهای احداثی مسکن مهر می‌شود.

وی یادآور شد: در شهرستان تویسرکان نیز دو پروژه شامل تأمین برق شهرک سپاه با اعتبار 350 میلیون ریال و تأمین برق مسکن مهر طلاب با اعتبار 450 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

تیموری با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در هفته دولت اظهار کرد: 12 پروژه با 6 میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز در هفته دولت آماده کلنگ‌زنی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل 11 پروژه برق‌رسانی به متقاضیان و رفع حریم 20 کیلوولت و رفع مشکل ضعف ولتاژ در امور یک برق با 6 میلیارد و 450 میلیون ریال و یک پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در امور 2 برق همدان با 260 میلیون ریال است.

فارس:

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار