آخرین اخبار

25. مهر 1395 - 0:02   |   کد مطلب: 21618
مسئول هیئت پینک پنگ شهرستان فامنین، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات انتخابی شهرستان از شنبه آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
برگزاری مسابقات انتخابی برترین های تیم پینک پنک در فامنین

عباس سهرابی در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین، با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: یکی از مسائل با اهمیت برای هر جامعه ای، ورزش می باشد. ورزش یک امر ضروری و لازم برای زندگی فرد می باشد.

 

وی با بیان علاقه متفاوت افراد به رشته های مختلف ورزشی با اشاره به فعالیت حرفه ای جوانان شهرستان، در رشته پینک پنگ، اظهار کرد: مسابقات انتخابی در "رده آزاد" از شنبه آغاز شده است و با توکل بر خدا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

 

مسئول هیئت پینک پنگ، به متنوع بودن این رشته اشاره کرد و از لزوم برخورداری آمادگی جسمانی بالا و شادابی جسم و روح ورزشکار، تأکید کرد: این رشته باعث سلامت جسم و فکر فرد می شود و نقش پررنگی در نشاط وی خواهد داشت.

 

سهرابی تصریح کرد: مسابقات با شرکت 24 نفر و در 4 گروه شروع شده است و در پایان مسابقات با انتخاب 5 نفر به عنوان برترین های شهرستان، تیمی جهت اعزام به مسابقات استانی و کشوری، تشکیل خواهد شد.

 

وی از حضور ورزشکاران تقدیر کرده و افزود: ورزش انسان را از انزوا رها کرده و کار تعاونی و فعالیت اجتماعی مفید را تیین خواهد کرد. لذا از جوانان و نسل نو دعوت می کنیم در رشته های مفید و هیجان انگیز در منطقه حاضر شده و بهره ببرند.

 

سهرابی زندگی ورزشکار را یک زندگی برنامه ریزی شده و مثبت برای تمام امور معرفی کرد و اذعان کرد: با آموزش ورزش به کودکان آینده ای روشن برایشان رقم بزنیم و تلاش نماییم که جامعه ای داشته باشیم با نیروی انسانی توانمند و سالم و به دور از انزوا و بیماری

 

انتهای پیام/ح

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار