حجتالاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبههای نماز جمعه ۵ تیرماه ۱۴۰۵ در مسجد اعظم فامنین، با تأکید بر لزوم تمسک به ولایت و مکتب اهلبیت(ع)، آمریکا را «شیطان بزرگ» خواند و بر استمرار مقاومت، عدم اعتماد به دشمن، و پیگیری شش محور تعهدی از سوی تیم دیپلماسی تأکید کرد.