وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار

آخرین اخبار

  • همدان با بیش از 2500 طلاق به تقاضای زوجین و 4400 طلاق جاری در سال گذشته، وضعیت مطلوبی در زمینه طلاق ندارد. با این حال، اقداماتی مانند کمیته مصلحین، طرح شمیم رضوی، وکلای مصلح و مشاوران خانواده در حال انجام است که به کاهش طلاق و افزایش صلح و سازش بین زوجین منجر شده است. انتهای خبر/ب
  • فرماندار فامنین:
    فرماندار فامنین گفت: اگر شور و نشاط اجتماعی را در سطح جامعه ایجاد کنیم و افزایش دهیم تا انرژی جوانان تخلیه شود، باعث کاهش اعتیاد می‌شود.

اخبار ویژه

همدان با بیش از 2500 طلاق به تقاضای زوجین و 4400 طلاق جاری در سال گذشته، وضعیت مطلوبی در زمینه طلاق ندارد. با این حال، اقداماتی مانند کمیته مصلحین، طرح شمیم رضوی، وکلای مصلح و مشاوران خانواده در حال انجام است که به کاهش طلاق و افزایش صلح و سازش بین زوجین منجر شده است. انتهای خبر/ب
فرماندار فامنین:
فرماندار فامنین گفت: اگر شور و نشاط اجتماعی را در سطح جامعه ایجاد کنیم و افزایش دهیم تا انرژی جوانان تخلیه شود، باعث کاهش اعتیاد می‌شود.
مربی سرشناس بدنسازی جهان در پست اینستاگرامی با یاد کردن از قهرمانی چوپان در مسترالمپیای ۲۰۲۲ برای او در مسترالمپیای ۲۰۲۴ آرزوی موفقیت کرد.
معاون اداره سلامت دامپزشکی استان تاکید کرد:
معاون اداره دامپزشکی استان همدان در بازدید از کشتارگاه دام پگاه سحر شهرستان فامنین گفت: حفظ و صیانت از حقوق شهروندان در تامین فرآورده‌های خام دامی از وظایف دامپزشکی است.
یکصد روز تا المپیک؛
کاروان ورزشی ایران تاکنون موفق به کسب ۲۱ سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شده است.
تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد با شکست بارسلونا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
بانک سپه در سال 1402 درحوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 289 هزار و 11 میلیارد و 887 میلیون ریال درقالب 201 هزار و 762 فقره تسهیلات درحوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرده است.
پورابراهیمی:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق و پاسخ مشروع حمله ترکیبی پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم جعلی صهیونیستی، همینه اسراییل را شکست زیرا خیلی‌ها تصور می کردند یک تابوی شکست ناپذیر است اما این اقدام جمهوری اسلامی باعث شد تمامی تصوراتی که پیرامون آن وجود داشت و مطرح می شد، از بین برود.
فرماندار فامنین:
فرماندار فامنین گفت: کشاورزان از مصادیق و گروه‌های پیشگام و پیشقدم برای تحقق شعار سال هستند.
یادداشت:
تقابل بین رژیم صهیونیستی و ایران تقابل ایدلوژیک نیست تقابل بین خوبیها و بدیهاست
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به برخورداری این نهاد از دانش فنی تولید پلاسما گفت: اگر دستگاه های مرتبط از اجرای طرح پالایشگاه پلاسما جهاد به شکل مناسب حمایت کنند، اجرایی شدن این طرح ضمن جلوگیری از خروج ارز، کشور را از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام نیز بی نیاز می کند.
رئیس جمهور:
ئیس جمهور در گفت و گوی تلفنی با امیر قطر تاکید کرد: همانطور که قبلا هم رسما اعلام کردیم عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شد. اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.
یک‌ کارشناس سلامت روان گفت: زنان برای کاهش علائم دوران یائسگی باید به سلامت روان و سبک سالم تغذیه‌ای خود اهمیت بیشتری بدهند.
سازمان لیگ برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوریکه در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».

صفحه‌ها